Olaandref Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Ja dette er SVÆRT billig. Tror de bevisst har lagt seg lavt for å prøve å få i gang en budrunde. Langevågen er ikke akkurat landsbygda heller, en liten halvtime fra Ålesund sentrum Samtidig er vel ikke Langevåg veldig ettertraktet heller, potensialet er der forsåvidt, men det virker som det er vanskelig å få til noe, litt forgubbing rett og slett. Ellers samme på Rovde, å bygge nytt der er som å kjøpe fabrikkny bil, prisen faller med det samme du tar over det, og da er det ikke mer å hente fra banken om du har lån til pipa. Er et par stykker som har bygd nytt, og da er det snakk om store hus og, taktsten er langt under byggepris. Men meget flott hus! Endret 22 timer siden av Olaandref
Fredrik 90 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 23 timer siden, ehaugsnes skrev: Tror ikke jeg har sett interiørbilder av en sånn en før nå. Ikke imponert😅 Nei denne er vel kanskje den verste av alle nye BMW når det kommer til interiør kvalitet, en ting er all plasten med noe annet er designet som her helt forferdelig. 12 timer siden, papertiger skrev: banken min holder til der jeg er fra - inni fjordene på sør-Vestlandet. De sier de ofte må gjøre noen krumspring for at folk i det hele tatt skal få lån til å bygge ny bolig - det går som du sier rett og slett ikke opp når byggekostnad overstiger salgstakst før du har satt nøkkelen i døra. Det er ikke et problem der jeg bor nå, hvor markedet er hett som fy, og mye av både attraktive eneboliger og rekkehus blir kuppa før visning eller går en mill over takst. on topic: Gamlebilen til @Snagg30 i 5 minutter ligger ute for salg igjen. Får så utrolig lyst på Alpina når jeg ser disse! https://www.finn.no/463754050 Jeg har kun sittet i bilen, men jeg tenker at denne kanskje har ett enda lavere kvalitetsnivå enn G60/61. Men vi her snakker mest om G60/61 fordi den er mye mer vanlig her i Norge enn denne nye X3. Du som har kjørt nye X3, hva tenker du om denne kontra G60/61? 14 timer siden, Eystein Ose skrev: https://www.finn.no/464135990 Ikke bil, men huset til en kompis. Finner en å annen godbit her om man blader gjennom bildene Det var vanvittig mye hus for pengene, selv her i Arendal så ville dette huset med sjøutsikt kostet ett sted rundt 15 mill vil jeg tro. Jeg vet ikke hva som er galt med dette området men det er sjeldent jeg har sett så mye bolig og utsikt for pengene. Hva er det som får folk til å flytte fra noe sånt som dette? Med dette garasje oppsettet
Eystein Ose Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Akkurat nå, Fredrik 90 skrev: Hva er det som får folk til å flytte fra noe sånt som dette? Med dette garasje oppsettet Han tar over barndomshjemmet, med mye større hus, garasje(ca 150kvm), tomt, naust ++ fupsaker reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Han tar over barndomshjemmet, med mye større hus, garasje(ca 150kvm), tomt, naust ++ 150 kvm garasje, det hadde vært noe det 🤩 Synd ikke jeg kan arve noe sånt... Tilbake til Finn, men ikke en BMW Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få se noen som får en slik bil profesjonelt restaurert. Folk er sprø.. https://www.finn.no/mobility/item/444093844 Endret 10 timer siden av Fredrik 90 Orjan, _hp4, Rune-K og 1 annen reagerte på dette 1 3
papertiger Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 3 hours ago, Fredrik 90 said: Jeg har kun sittet i bilen, men jeg tenker at denne kanskje har ett enda lavere kvalitetsnivå enn G60/61. Men vi her snakker mest om G60/61 fordi den er mye mer vanlig her i Norge enn denne nye X3. Du som har kjørt nye X3, hva tenker du om denne kontra G60/61? Den kjører som sagt veldig bra, gode, komfortable sportsseter (en god del bedre enn de i G01 - når vi dro til Italia var vi tilfeldigvis på tredje uken i iX3 LCI som leiebil, og gikk rett fra den til X3'en i Bergamo, så godt sammenligningsgrunnlag). Men interiørkvaliteten er voldsomt under par. G6x er mange hakk over. Og det sier vel sitt. Hadde valgt en G61 any day over denne. Fredrik 90 reagerte på dette 1
awt Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få se noen som får en slik bil profesjonelt restaurert. Folk er sprø.. https://www.finn.no/mobility/item/444093844 Men samtidig er det godt slike sprø folk eksisterer, og at noen tar vare på det som ingen andre gidder å ta vare på. Fredrik, BMWE39turbo, stfoer og 2 andre reagerte på dette 5
Fredrik 90 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 59 minutter siden, awt skrev: Men samtidig er det godt slike sprø folk eksisterer, og at noen tar vare på det som ingen andre gidder å ta vare på. For å være helt ærlig, jeg hadde aldri trodd jeg skulle kjenne på at jeg ble glad inni meg over å se en mint condition 1995 modell Chrysler Grand Voyager 😅 Synes det er veldig bra at slike folk gidder, husker jo disse bilene fra barndommen på 90 tallet...de var jo over alt. Min tante og onkel hadde en, husker det var fet lyd i V6ern som opprinnelig er en Mitsubishi motor. Fredrik reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 time siden, awt skrev: Men samtidig er det godt slike sprø folk eksisterer, og at noen tar vare på det som ingen andre gidder å ta vare på. Det finnes flere sprø folk. Ellers husker jeg godt Voyager fra tiden som høgger. De solgte vi en god del til. Husker godt en som måtte ha en ny dør fordi vindusheisen hadde gått i stykker. Vaieren som drev vinduet hadde satt seg fast men motoren var så sterk at den dro i stykker hele innmaten på døra. Fredrik reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi kjøpte en ny Chrysler Voyager (generasjon II) i 1994. Det var en kort utgave og dermed med 3.0 liter Mitsubishi V6 motoren. Egentlig en ganske fin motor om enn noe svak (143 HK og 233 Nm). Den hadde litt for mye å trekke på med automatgear og lastet bil, men lydbildet var i det minste ganske inspirerende. Mitt problem med bilen var at kjøreegenskapene var ganske håpløse på norske veier med telehiv og ikke alt for jevne veier i 1994. Med stiv bakaksel hoppet og danset det bortover. Ting ble litt bedre med lastet bil, men da var motoren for svak i Norge. Bilen var definitivt mer harmonisk i f.eks Danmark med bedre veier og flatt landskap. Vi solgte bilen etter litt over et år og så oss aldri tilbake. Dog artig at noen finner disse bilene interessante i dag.
316 Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Finfint eksemplar! Veldig rart disse ikke har blitt ordentlig populære enda. https://www.finn.no/mobility/item/303098380?ci=1
Ron Jeremy Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden 11 minutter siden, 316 skrev: Finfint eksemplar! Veldig rart disse ikke har blitt ordentlig populære enda. https://www.finn.no/mobility/item/303098380?ci=1 Jeg kan godt kjøpe en Z3 en dag. Flotte biler dette. Men bortfall av skinn, standardseter, automat og feil motor, (i en cab er følelser viktig= I6) gjør at den kan være så fin den bare vil. Så er det ikke så høyt opp til Z4 heller, som fremstår som mye mer fresh og moderne, og tør jeg også påstå, mer attraktiv - i mine øyne. fupsaker reagerte på dette 1
316 Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden 3 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Jeg kan godt kjøpe en Z3 en dag. Flotte biler dette. Men bortfall av skinn, standardseter, automat og feil motor, (i en cab er følelser viktig= I6) gjør at den kan være så fin den bare vil. Så er det ikke så høyt opp til Z4 heller, som fremstår som mye mer fresh og moderne, og tør jeg også påstå, mer attraktiv - i mine øyne. Tror jeg knapt har sett en Z3 med disse setene, forsåvidt enig der ja.
Lars89 Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Jeg syns Z3 må ha widebody. Disse har også holdt seg veldig godt i pris. 2,8 kompressor manuell høres morro ut! https://www.finn.no/409319653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå