Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Helt enig med @Ron Jeremy. Det hadde gjort seg med noen nye Maritim-varianter, ja. Det var vel både E65, E85 og E53 som fikk dette i sin tid. Ron Jeremy, Ampera, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 1 hour ago, awt said: Man fikk samme treverk i Z4, og der har man større flater også. Likte det ikke før, men nå synes jeg det ser stilig ut. @StigJ - dette hadde vært noe for deg og din Z! 😂 hadde stått seg perfekt til det røde eksteriøret. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 Heller tvilsomt det @papertiger Men det er et stilig interiør akkurat slik som på bildet der 👍🏻 papertiger og Blinklys reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 Det er ikke ofte man ser OLED baklykter på en 320i. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246659426 Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 De koster ikke så mye fra Kina de der. ///M-ini95, Blinklys, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 (endret) På 4.2.2022 den 16.26, Marius2002 skrev: Uff. Dette under ødelegger også mange annonser for meg. Hadde det kostet mange kalorier å fjernet ledningen, nøklene og brusboksen? (Og fingern forsåvidt) Bilde fra annonsen du linket: *bilde fjernet* Slikt får meg automatisk til å finne et en bil helt uaktuell, uansett om bilen ellers hadde krysset av alle boksene mine i en kjøpssituasjon. Hvis det å kaste panten før man tar allerede vanvittig slappe mobilbilder før salg ikke er verdt de fire kaloriene, så kan jeg se for meg hvor voldsomt bryderi samme eier må mene at standard vedlikehold er. Trist å tenke på hva slags slaskete bilhold den stakkars M2en har opplevd. Får ikke noe bedre vibber av det blodharry klistremerket på bakluken og annonsetekst som inneholder "brutal bil som er ekstrem leken" og "det er downpipe på bilen som gir den en ekstrem kul tomgangs lyd og kjøre lyd" som to av generelt få salgsargumenter. En cocktail bestående av 14 forskjellige wunderbaum-lukter, vekslende bøøørnouts og tomgang på Shell-stasjonen, og Ole Ivars på anlegget virker ikke helt uhørt når jeg blar gjennom annonsen der Endret Februar 5, 2022 av Gabz Blinklys, liffi, mslello og 8 andre reagerte på dette 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 (endret) Kunne ønske jeg disponerte bank kontoen til denne karen. «BMW M4 Competition XDrive selges pga impulskjøp av annen bil» «kjøpte bilen i julegave til meg selv for å bruke den på PCN sitt event på Tisleia Gol. Dette ble dessverre avlyst . Vurderes solgt .» https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=245343681 Endret Februar 6, 2022 av Snagg30 Pekka, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 (endret) 22 minutter siden, Snagg30 skrev: Kunne ønske jeg disponerte bank kontoen til denne karen. «BMW M4 Competition XDrive selges pga impulskjøp av annen bil» «kjøpte bilen i julegave til meg selv for å bruke den på PCN sitt event på Tisleia Gol. Dette ble dessverre avlyst . Vurderes solgt .» https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=245343681 Trenger vel ikke ha fet bankkonto for og flippe biler.. ? Det at han selger tyder jo på lite kroner 😅 Det som koster er jo når man bruker bilene til det dei er tiltenkt ( bane ).. Cruising til og fra treff og spinne litt runder med kompiser før man selger bilen etter 3 mnd. Og kjøper en ny koster jo sjelden mer enn 10-15k + omreg da slike biler holder seg godt i pris Edit: Ser at dette er TP sin, han har en 992 GT3 også så joda, sikkert grei bankkonto 😅 Endret Februar 6, 2022 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Trenger vel ikke ha fet bankkonto for og flippe biler.. ? Det at han selger tyder jo på lite kroner 😅 Det som koster er jo når man bruker bilene til det dei er tiltenkt ( bane ).. Cruising til og fra treff og spinne litt runder med kompiser før man selger bilen etter 3 mnd. Og kjøper en ny koster jo sjelden mer enn 10-15k + omreg da slike biler holder seg godt i pris Edit: Ser at dette er TP sin, han har en 992 GT3 også så joda, sikkert grei bankkonto 😅 Tjaa, når noen har kjøpt ny G82 til seg selv i julegave for å reise på event og i tillegg har kjøpt noe annet på impuls så fremstår det for meg som om vedkommende har god råd 😅 laffe, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 (endret) 20 minutter siden, Snagg30 skrev: Tjaa, når noen har kjøpt ny G82 til seg selv i julegave for å reise på event og i tillegg har kjøpt noe annet på impuls så fremstår det for meg som om vedkommende har god råd 😅 Jeg handlet GT3 som jeg hentet 23 desember.. Det var jo uten tvil tidenes julegave.. To år før handlet jeg "ny" f80 m3 i midten av desember.. julegave det også💁 Meeen, jeg hadde nok kunne handlet bil både i november eller februar også, om rette bil til riktig pris kom for salg da. Men det er jo fort gjort og kalle det julegave om det klaffer sånn 😅 Og min økonomi tilsier ikke og ha ny x3m som bruksbil 😉 Og er man økonomisk så kjøper man sportsbil om vinteren og selger vår/sommer 😬 Endret Februar 6, 2022 av Skulebollen fupsaker, Pekka og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247133056 Nydelig fargekombo! StigJ, sveigis, Peak og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 14 minutter siden, Skulebollen skrev: Og min økonomi tilsier ikke og ha ny x3m som bruksbil 😉 Med dine biler så tror jeg du egentlig kunne hatt en X5m competition som bruks bil og X3M’n er ikke ny, gammel traver og bilene må brukes og ikke stå i garasjen så dette har jeg ikke dårlig samvittighet for! ahj og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 13 minutter siden, Snagg30 skrev: Med dine biler så tror jeg du egentlig kunne hatt en X5m competition som bruks bil og X3M’n er ikke ny, gammel traver og bilene må brukes og ikke stå i garasjen så dette har jeg ikke dårlig samvittighet for! Nå skal ikke jeg dra ut mer i Finn tråden, var på ingen måte ment som at du skal ha dårlig samvittighet for og bruke en bil. Var mer at og bruke en x3m som bruksbil medfører ett meget større verditap enn og feks. Kjøre en g82 på isbane for deretter og selge Blir litt som å kjøpe en ny 7er, til halve prisen av en GT3, når GT3 er 2 år har den gått opp 100k i pris ( p.d.d fakta! ) Vs 7eren som har rast 800k😅 Grommeste verdifallet jeg har hørt om må være en RR til 2.9 mill som fikk innbyttepris på 900k etter 3 år😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 13 minutter siden, Skulebollen skrev: Nå skal ikke jeg dra ut mer i Finn tråden, var på ingen måte ment som at du skal ha dårlig samvittighet for og bruke en bil. Var mer at og bruke en x3m som bruksbil medfører ett meget større verditap enn og feks. Kjøre en g82 på isbane for deretter og selge Blir litt som å kjøpe en ny 7er, til halve prisen av en GT3, når GT3 er 2 år har den gått opp 100k i pris ( p.d.d fakta! ) Vs 7eren som har rast 800k😅 Grommeste verdifallet jeg har hørt om må være en RR til 2.9 mill som fikk innbyttepris på 900k etter 3 år😅 Ja nå vet jeg ikke helt hvorfor du dro opp vårt bruk på X3M’n når vi snakket om G82 som ble kjøpt for en event og solgt etter på. Verditap var aldri et tema, men selvsagt mitt bruk over X3M’n medfører større verditap en de som kjøper sportsbil for å spinne litt med gutta på Shell og flashe på Instagram før de selger igjen. Så får jeg heller sitte igjen med større verdi tap men samtidig flere tusen kilometer bak rattet og mye herlige opplevelser samt kjøre glede. Er jo derfor jeg bruker så mye av min økonomi på bil, opplevelser og turer på veien og ikke Instagram. Beklager avsporing, flytt gjerne over i min tråd om det ble for mye her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 Vet ikke om du faktisk ble litt støtt av mine innlegg, isåfall, gå tilbake til sengen og stå opp på andre siden 😁 Du "misunner" økonomien til g82 eigeren. Jeg prøvde og forklare at det er ikke sikkert, gitt utifra Finn annonsen, at din økonomi er så mye værre.. Ingenting annet enn vennlig prat/diskusjon var ment fra min side😊 Og at den typiske "julegave" til meg selv ikke nødvendigvis er slik at man svir av 1 mill til seg selv hvert år på noe under treet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå