Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254054642

Her kan man få oppfylt drømmen om 7-serie til en rimelig pris. Riktignok høy km.stand, men med 24 måneders Premium Selection Garanti har man et svært forutsigbart bilhold i de første 2 årene. Verdifallet vil nok fortsette en stund til, men det største er tatt av forrige eier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, BrokeBoi skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254054642

Her kan man få oppfylt drømmen om 7-serie til en rimelig pris. Riktignok høy km.stand, men med 24 måneders Premium Selection Garanti har man et svært forutsigbart bilhold i de første 2 årene. Verdifallet vil nok fortsette en stund til, men det største er tatt av forrige eier. 

Men den hybriden der ville jeg holdt meg unna. 2-liter når den er tom for batteri er vel ikke helt supert. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fupsaker skrev:

Men den hybriden der ville jeg holdt meg unna. 2-liter når den er tom for batteri er vel ikke helt supert. :D 

Du har vel fortsatt full power. ICE motoren vil hele tiden lade batteriet så du har full power. Ved tomt batteri mister du så klart at den går kun på batterifremdrift, men du har fortsatt alle hk. Men blir jo så klart mange extra kg å dra rundt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fupsakerNå sa jeg riktignok drømmen om 7-serie, drømmen om riktig motorisering må nok dessverre leve videre.😅Men som @Jarod sier så stemmer det at man stort sett har full kraft da batteriet lades opp under kjøringen. Det er kun hvis man aktivt prøver å tømme batteriet fullstendig at man plutselig mister den ekstra kraften, men da snakker vi om full kickdown i minst 10 sekunder, noe som er et urealistisk scenario for en 7er i Norge. Det er garantert ingen som i det hele tatt vil vurdere å ta med en 740Le til Rudskogen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette var sånn veldig mye å ha, firer i en 7-serie blir jo helt feil. Ikke en spesielt bra hybrid drivlinje heller, lav rekkevidde og noe usikkert driftsikkerhet. Da synes jeg 745e er mye mer å ha, den har jo sekser også 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skulebollen skrev:

Mye bil for penga med fisen 4er🤔

Får min for 550, godt utstyrt, kjørt 30k mindre og har 3l 6er 😎

Kjøpe 7er uten M-Sport blir litt som å spise ribbe på juleaften. Rett og slett meget stusslig

Endret av Clarity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Clarity skrev:

Kjøpe 7er uten M-Sport blir litt som å spise ribbe på juleaften. Rett og slett meget stusslig

Å kjøpe 7-serie uten M-sport vitner om god estetisk sans ( :D ). Det er vel først på G11/G12 LCI at 7-serie med M-sport faktisk ser ålreit ut. Alpina perfeksjonerer imidlertid det hele med standardfanger. 

maxresdefault.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, BrokeBoi skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254054642

Her kan man få oppfylt drømmen om 7-serie til en rimelig pris. Riktignok høy km.stand, men med 24 måneders Premium Selection Garanti har man et svært forutsigbart bilhold i de første 2 årene. Verdifallet vil nok fortsette en stund til, men det største er tatt av forrige eier. 

Synd at det er en 2 liters motor i slik bil, det er i allefall noe som gjør at jeg syns det blir litt feil:)og tenker at det ikke er en aktuel bil for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BrokeBoi skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254054642

Her kan man få oppfylt drømmen om 7-serie til en rimelig pris. Riktignok høy km.stand, men med 24 måneders Premium Selection Garanti har man et svært forutsigbart bilhold i de første 2 årene. Verdifallet vil nok fortsette en stund til, men det største er tatt av forrige eier. 

Denne kombinasjonen er om mulig mindre vellykket enn F15 40e. 
Ville styrt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...