BrokeBoi Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254054642 Her kan man få oppfylt drømmen om 7-serie til en rimelig pris. Riktignok høy km.stand, men med 24 måneders Premium Selection Garanti har man et svært forutsigbart bilhold i de første 2 årene. Verdifallet vil nok fortsette en stund til, men det største er tatt av forrige eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 11 minutter siden, BrokeBoi skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254054642 Her kan man få oppfylt drømmen om 7-serie til en rimelig pris. Riktignok høy km.stand, men med 24 måneders Premium Selection Garanti har man et svært forutsigbart bilhold i de første 2 årene. Verdifallet vil nok fortsette en stund til, men det største er tatt av forrige eier. Men den hybriden der ville jeg holdt meg unna. 2-liter når den er tom for batteri er vel ikke helt supert. Saltkjelen og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 5 minutter siden, fupsaker skrev: Men den hybriden der ville jeg holdt meg unna. 2-liter når den er tom for batteri er vel ikke helt supert. Du har vel fortsatt full power. ICE motoren vil hele tiden lade batteriet så du har full power. Ved tomt batteri mister du så klart at den går kun på batterifremdrift, men du har fortsatt alle hk. Men blir jo så klart mange extra kg å dra rundt på. MagnusAG99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 @fupsakerNå sa jeg riktignok drømmen om 7-serie, drømmen om riktig motorisering må nok dessverre leve videre.😅Men som @Jarod sier så stemmer det at man stort sett har full kraft da batteriet lades opp under kjøringen. Det er kun hvis man aktivt prøver å tømme batteriet fullstendig at man plutselig mister den ekstra kraften, men da snakker vi om full kickdown i minst 10 sekunder, noe som er et urealistisk scenario for en 7er i Norge. Det er garantert ingen som i det hele tatt vil vurdere å ta med en 740Le til Rudskogen. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 Mye bil for penga, men man kommer til å angre som en bikkje for at man gikk for nedribbet 7er med strikkmotor. fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 Mye bil for penga med fisen 4er🤔? Får min for 550, godt utstyrt, kjørt 30k mindre og har 3l 6er 😎 fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 Synes ikke dette var sånn veldig mye å ha, firer i en 7-serie blir jo helt feil. Ikke en spesielt bra hybrid drivlinje heller, lav rekkevidde og noe usikkert driftsikkerhet. Da synes jeg 745e er mye mer å ha, den har jo sekser også 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 (endret) 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Mye bil for penga med fisen 4er🤔? Får min for 550, godt utstyrt, kjørt 30k mindre og har 3l 6er 😎 Kjøpe 7er uten M-Sport blir litt som å spise ribbe på juleaften. Rett og slett meget stusslig Endret April 7, 2022 av Clarity Ingvaldsen, tambur4 og Skulebollen reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 3 timer siden, Clarity skrev: Kjøpe 7er uten M-Sport blir litt som å spise ribbe på juleaften. Rett og slett meget stusslig Å kjøpe 7-serie uten M-sport vitner om god estetisk sans ( ). Det er vel først på G11/G12 LCI at 7-serie med M-sport faktisk ser ålreit ut. Alpina perfeksjonerer imidlertid det hele med standardfanger. Kolstad Jr., Ingvaldsen, mslello og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 4 timer siden, BrokeBoi skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254054642 Her kan man få oppfylt drømmen om 7-serie til en rimelig pris. Riktignok høy km.stand, men med 24 måneders Premium Selection Garanti har man et svært forutsigbart bilhold i de første 2 årene. Verdifallet vil nok fortsette en stund til, men det største er tatt av forrige eier. Synd at det er en 2 liters motor i slik bil, det er i allefall noe som gjør at jeg syns det blir litt feil:)og tenker at det ikke er en aktuel bil for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 8 timer siden, fupsaker skrev: Latterlig dyr, men fantastisk lekker og deilig. Helt klart fineste G21 jeg har sett. En 3 serie - ikke M til over 1.1 mill… tar litt av. Det sagt, nydelig bil - men i mine øyne, ikke verdt det! Olaandref, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 Akkurat nå, Ron Jeremy skrev: En 3 serie - ikke M til over 1.1 mill… tar litt av. Det sagt, nydelig bil - men i mine øyne, ikke verdt det! Blir nok ikke solgt til det, men det er slik når leveringsproblemene er som de er.. Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 5 timer siden, BrokeBoi skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254054642 Her kan man få oppfylt drømmen om 7-serie til en rimelig pris. Riktignok høy km.stand, men med 24 måneders Premium Selection Garanti har man et svært forutsigbart bilhold i de første 2 årene. Verdifallet vil nok fortsette en stund til, men det største er tatt av forrige eier. Denne kombinasjonen er om mulig mindre vellykket enn F15 40e. Ville styrt unna! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 Ikke Finn, men usannsynlig pen E46 M3 - men heftig pris! Ser ut til at E46-prisene følger E30 M3.. https://www.premiumclassics.nl/occasions-kopen/30355525-bmw-3-serie-m3-coup-e46 Marius2002, Ron Jeremy, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 7, 2022 Share Skrevet April 7, 2022 @Andreas_R her har litt inspirasjon med tanke på farge valget du vurderer. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253100718 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå