Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, StigJ skrev:

Tøff den der ja. På med kromnyrer og originale rondeller så er vi der 👍

 

@Haug523323i kom originalt med tuter plassert slik som på denne. 

ah, stilig, ja det så egentlig ganske så orginalt ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Poppy said:

Herlig gjensyn med 80-tallet. Så ut som en strøken bil.

Det som er festlig med japanske biler er at det er noen designelementer som blir videreført generasjon etter generasjon, på tvers av både merker og modell. Det er vanskelig å se om denne klokka kommer fra en 85 modell Prelude eller en 2020 modell Lexus IS350.

image.png.8605a32fd0d85098376fc1dc08f63213.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Gått for langt, mangler m-sport og feil interiørfarge er nok noe av grunnen 😐

Interiørfarge er subjektivt, for min del er dette nær perfekt.

Verre er mangel på active cruise, det er en dealbreaker sammen med mangel på LCI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Interiørfarge er subjektivt, for min del er dette nær perfekt.

Verre er mangel på active cruise, det er en dealbreaker sammen med mangel på LCI.

Enig! Foretrekker m-sport osv men denne bilen var tøff og unik :) men snodig å se så mye skinn å B&W men mangel på adaptive cruise.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Flott bil med flotte hjul, synd carbonskivene er vekke

 

M4 cs

Sikker på at den har hatt karbon-bremser noen gang? Finner de ikke i utstyrslista.

Såvidt jeg vet/finner ut får du M4CS med standard M4-bremser også så dette er jo en grei oppgradering (400/380mm skiver fra M2C).

Uansett en rålekker bil! 

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/24/2022 at 1:05 AM, Fredrik 90 said:

Kjøremessig er E46 med sekser en meget flott sak, særlig imponert ble jeg faktisk over en 320i 2,2 med manuell. Overraskede livlig til å kun være en 320i.  Men 1-serie med sekser fikk jeg virkelig smaken på etter å ha lånt en 125i Cab, selvsagt med manuell. Den ga meg noen følelser som var veldig riktige i BMW sammenheng. E87 130i har jeg ikke kjørt, men kan bare tenke meg at dette er en liten godbit. Men det må være manuell, det er viktig.

Jeg kan bekrefte at 130i er konge! Jeg kjøpte min i 2007 da den var 1 år gammel. Har kjørt ca 125 000 km nå uten noen problemer. Selvom den ikke er hverken den peneste, mest praktiske eller raskeste i garasjen er det alltid noe spesielt å ta en tur :-) Den skal aldri selges og jeg planlegger å skulle begraves i den ;-) 

904425419_130i1.jpg.82b457337095ecbcf7c7d95ce8cb7f6d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars89 skrev:

Sikker på at den har hatt karbon-bremser noen gang? Finner de ikke i utstyrslista.

Såvidt jeg vet/finner ut får du M4CS med standard M4-bremser også så dette er jo en grei oppgradering (400/380mm skiver fra M2C).

Uansett en rålekker bil! 

står i annonsa til og med at carbonskivene er byttet ut med m2 skiver :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...