Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Lightgelb var standard tilvalg på e39 facelift ifølge katalogen jeg har liggende

touringen jeg hadde var levert med den fargen fra fabrikk, ingenting med invididual å gjøre

Var Fredrik som påstod det, ikke jeg.

Screenshot_2022-10-20-13-03-40-86_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.1fbe927cbd8a8af5c98ad4b387c21915.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Mercedes-Benz 190 | FINN.no

Disse er litt tøffe, og selv om det ikke er en Evo men kun en vanlig 2,3 så er det en klassiker. Når man klikker seg igjennom bildene så begynner det så bra...helt til man kommer til bilde fire...

Det er i slike tilfeller man håper det står i annonsen. "Selges uten felger"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Mercedes-Benz 190 | FINN.no

Disse er litt tøffe, og selv om det ikke er en Evo men kun en vanlig 2,3 så er det en klassiker. Når man klikker seg igjennom bildene så begynner det så bra...helt til man kommer til bilde fire...

Din far kjente garantert Yngvar Knutsen Fredrik 😊

Han hadde en sånn rød 2.3 -16 på 80 tallet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Mercedes-Benz 190 | FINN.no

Disse er litt tøffe, og selv om det ikke er en Evo men kun en vanlig 2,3 så er det en klassiker. Når man klikker seg igjennom bildene så begynner det så bra...helt til man kommer til bilde fire...

Felger kan man bytte på ca. 6 minutt.. Likevel er det de folk her henger seg oppi? Hva med at den er skjøtt?? 

Jeg sikler litt etter 2,3 16v i god stand.. Denne var av interesse helt til siste bildene..

 

Ellers må jeg si til flere her inne ( OT 😞
Jeg husker før når Bimmers var en plass der alt annet enn original Mtech var hatet. Tok man sjansen på noe utenom Mtech var det lite positivt og hente.. Jeg var forsåvidt enig. 
Nå er jo faktisk Bimmers komt dit hen at har bilen uoriginale deler, så er det totalt krise😳

At folk faktisk kan si at " jeg er/kan vere på jakt etter en slik bil, men når den har fått uoriginale felger blir den for meg totalt uinteressant og bilen er ødelagt" 

Da er man jaggu kresen på og handle bruktbil

 

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Skulebollen skrev:

Felger kan man bytte på ca. 6 minutt.. Likevel er det de folk her henger seg oppi?

Det har jo alltid vært sånn på forumet her. Mesteparten skulle helst kjørt rundt i biler som er helt identiske på alle måter, og de som velger noe annet har ødelagt bilen sin og burdte egentlig levert inn sertifikatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...