Ingvaldsen Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 2 timer siden, Orjan skrev: Sunset Orange er pent! 👍 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=171026792 før den ble ødelagt fupsaker, Fredrik 90 og Orjan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 14 minutter siden, Ingvaldsen skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=171026792 før den ble ødelagt Ødelagt med hogr fjører og M performance styling? Snagg30, Walkabout og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 21 minutter siden, Ingvaldsen skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=171026792 før den ble ødelagt Godt det ikke bare var meg som reagerte på det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Det virker noe dramatisk å si bilen er ødelagt fordi den har deler man uten problem kan ta av. Enes Yakici og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: Lightgelb var standard tilvalg på e39 facelift ifølge katalogen jeg har liggende touringen jeg hadde var levert med den fargen fra fabrikk, ingenting med invididual å gjøre Var Fredrik som påstod det, ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 3 timer siden, Snagg30 skrev: Herlig F32 med riktig motor å pen farge kombinasjon https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=242540884 Denne har vært delt her 1-2 ganger tidligere, og fått kritikk for den lille navien begge gangene 😅 Flott både den og F31n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 46 minutter siden, Snagg30 skrev: Det virker noe dramatisk å si bilen er ødelagt fordi den har deler man uten problem kan ta av. Dramatikk er viktig😂 fupsaker, Marius2002 og Snagg30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 1 time siden, Skulebollen skrev: Ødelagt med hogr fjører og M performance styling? Siktet mest til hjul😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Nå kan noe slå til og skaffe seg noen gromme seter til bilen sin! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=275939148 fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Noen som ikke bør ta i en poleringsmaskin igjen… https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=277359379 E.C., Enes Yakici, Emilsen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 Mercedes-Benz 190 | FINN.no Disse er litt tøffe, og selv om det ikke er en Evo men kun en vanlig 2,3 så er det en klassiker. Når man klikker seg igjennom bildene så begynner det så bra...helt til man kommer til bilde fire... sveigis, E.C. og FransEirik reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Mercedes-Benz 190 | FINN.no Disse er litt tøffe, og selv om det ikke er en Evo men kun en vanlig 2,3 så er det en klassiker. Når man klikker seg igjennom bildene så begynner det så bra...helt til man kommer til bilde fire... Det er i slike tilfeller man håper det står i annonsen. "Selges uten felger" Fredrik 90, Marius2002, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Mercedes-Benz 190 | FINN.no Disse er litt tøffe, og selv om det ikke er en Evo men kun en vanlig 2,3 så er det en klassiker. Når man klikker seg igjennom bildene så begynner det så bra...helt til man kommer til bilde fire... Din far kjente garantert Yngvar Knutsen Fredrik 😊 Han hadde en sånn rød 2.3 -16 på 80 tallet . Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 (endret) 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Mercedes-Benz 190 | FINN.no Disse er litt tøffe, og selv om det ikke er en Evo men kun en vanlig 2,3 så er det en klassiker. Når man klikker seg igjennom bildene så begynner det så bra...helt til man kommer til bilde fire... Felger kan man bytte på ca. 6 minutt.. Likevel er det de folk her henger seg oppi? Hva med at den er skjøtt?? Jeg sikler litt etter 2,3 16v i god stand.. Denne var av interesse helt til siste bildene.. Ellers må jeg si til flere her inne ( OT 😞 Jeg husker før når Bimmers var en plass der alt annet enn original Mtech var hatet. Tok man sjansen på noe utenom Mtech var det lite positivt og hente.. Jeg var forsåvidt enig. Nå er jo faktisk Bimmers komt dit hen at har bilen uoriginale deler, så er det totalt krise😳 At folk faktisk kan si at " jeg er/kan vere på jakt etter en slik bil, men når den har fått uoriginale felger blir den for meg totalt uinteressant og bilen er ødelagt" Da er man jaggu kresen på og handle bruktbil Endret Oktober 20, 2022 av Skulebollen Enes Yakici, BMWE39turbo, Ron Jeremy og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 20, 2022 Share Skrevet Oktober 20, 2022 31 minutter siden, Skulebollen skrev: Felger kan man bytte på ca. 6 minutt.. Likevel er det de folk her henger seg oppi? Det har jo alltid vært sånn på forumet her. Mesteparten skulle helst kjørt rundt i biler som er helt identiske på alle måter, og de som velger noe annet har ødelagt bilen sin og burdte egentlig levert inn sertifikatet. Olaandref, Walkabout, sveigis og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå