Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mange hk var det sa du? fikk det ikke helt med meg.

 

Tenkte på en annen ting som irriterer meg litt når jeg ser på annonser, som feks: selges med særs blandede følelser. Selges med tungt hjerte. Nå må dessverre godbilen få ny eier...

Skal man synes synd på selger eller? Ja verditap er ganske vanlig i en bil-transaksjon dessverre. Men det vet jo alle.

Endret av strukt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, strukt said:

Tenkte på en annen ting som irriterer meg litt når jeg ser på annonser, som feks: selges med særs blandede følelser. Selges med tungt hjerte. Nå må dessverre godbilen få ny eier...

 

Noe som irriterer meg er at mange skriver "bilen er i daglig bruk, så km-stand vil øke." NO SHIT, det er en bil vi snakker om. Dette er noe folk begynte å skrive for et par år siden, og det har gått fullstendig inflasjon i det. Rett og slett tåpelig og selvsagt informasjon man kan droppe.  

 

Er man i markedet for E61 så tror jeg ikke denne er så dum. Mangler M-sport, men har masse annet fint utstyr, lav km, grei pris (69k) og voksne eiere.  Hittil har den unngått rånedøden som fryktelig mange E61 blir utsatt for i disse dager. 

BMW 5-serie | FINN.no

832_527630423.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Werther skrev:

 

Noe som irriterer meg er at mange skriver "bilen er i daglig bruk, så km-stand vil øke." NO SHIT, det er en bil vi snakker om. Dette er noe folk begynte å skrive for et par år siden, og det har gått fullstendig inflasjon i det. Rett og slett tåpelig og selvsagt informasjon man kan droppe.  

 

Er man i markedet for E61 så tror jeg ikke denne er så dum. Mangler M-sport, men har masse annet fint utstyr, lav km, grei pris (69k) og voksne eiere.  Hittil har den unngått rånedøden som fryktelig mange E61 blir utsatt for i disse dager. 

BMW 5-serie | FINN.no

Norsk bil også, det er uvanlig på E61 530d. Dette er nok ett meget bra kjøp, ender vel opp som rånerbil med dieselstuss 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Larsen4 skrev:

F06 med krom eksteriør er bare lekkert🤩

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=303844099

Særdeles pen og godt utstyrt! 

Kunne godt tenkt meg bensin istedenfor diesel, lydbildet av en bensin 6-er eller 8-er kler 6-serien bedre enn dieselmotor i mine øyne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Werther skrev:

 

Noe som irriterer meg er at mange skriver "bilen er i daglig bruk, så km-stand vil øke." NO SHIT, det er en bil vi snakker om. Dette er noe folk begynte å skrive for et par år siden, og det har gått fullstendig inflasjon i det. Rett og slett tåpelig og selvsagt informasjon man kan droppe.  

 

 

 

Vel, brodern solgte nylig en bil, der ble det kommentert at bilen var gått 1000km lengere en hva som var opplyst og at bilen hadde lavere verdi, men var villig til å betale avtalt pris endog..

Men det var altså nok til at dette ble kommentert. Har du derimot i annonsen at kmstand vil øke noe pga. bruk har kjøper ingenting han/ho skulle sagt.


Og da vi begynner å nærme oss amerikanske tilstander med søksmål/reklamasjoner osv på det meste, er det greit å få absolut ALT notert for å unngå fremtidige problemer.

Endret av mspec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote

Meget pen bil med høyt utstyrsnivå og en kjørekomfort som svært få kan sammenliknes med.

Quote

Ikke pen i lakken, noe småplukk rundt omkring.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=307820314

314_2066306462.jpg

Nå klikket det bra på PC-en her, men her har man altså en god mulighet til å skaffe seg en pen bil som ikke er pen!

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, sanders54 said:

Mulig denne har blitt postet før, men F30 340i med halogenlykter? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=306554198

Det er vel ikke akkurat det eneste som skurrer med denne bilen. Manuelt klimaanlegg. Ergo var det ingen overraskelse å se at denne var førstegangsregistrert i Norge i 2022, dvs bruktimport. I spesielt Tyskland finnes det forbausende mange snodige utstyrskombinasjoner, og bra motoriserte biler totalt ribbet for utstyr. Nesten som en leiebilspec.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...