Olaandref Skrevet August 2, 2023 Share Skrevet August 2, 2023 560 hk nevnt 4 ganger i annonsen 😅 Denne hadde jeg fint styrt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strukt Skrevet August 3, 2023 Share Skrevet August 3, 2023 (endret) Hvor mange hk var det sa du? fikk det ikke helt med meg. Tenkte på en annen ting som irriterer meg litt når jeg ser på annonser, som feks: selges med særs blandede følelser. Selges med tungt hjerte. Nå må dessverre godbilen få ny eier... Skal man synes synd på selger eller? Ja verditap er ganske vanlig i en bil-transaksjon dessverre. Men det vet jo alle. Endret August 3, 2023 av strukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 3, 2023 Share Skrevet August 3, 2023 4 hours ago, strukt said: Tenkte på en annen ting som irriterer meg litt når jeg ser på annonser, som feks: selges med særs blandede følelser. Selges med tungt hjerte. Nå må dessverre godbilen få ny eier... Noe som irriterer meg er at mange skriver "bilen er i daglig bruk, så km-stand vil øke." NO SHIT, det er en bil vi snakker om. Dette er noe folk begynte å skrive for et par år siden, og det har gått fullstendig inflasjon i det. Rett og slett tåpelig og selvsagt informasjon man kan droppe. Er man i markedet for E61 så tror jeg ikke denne er så dum. Mangler M-sport, men har masse annet fint utstyr, lav km, grei pris (69k) og voksne eiere. Hittil har den unngått rånedøden som fryktelig mange E61 blir utsatt for i disse dager. BMW 5-serie | FINN.no papertiger, ///M-ini95 og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 3, 2023 Share Skrevet August 3, 2023 ...eller når folk selger én ting, og så ber folk å hente det fortløpende 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2023 Share Skrevet August 3, 2023 34 minutter siden, Werther skrev: Noe som irriterer meg er at mange skriver "bilen er i daglig bruk, så km-stand vil øke." NO SHIT, det er en bil vi snakker om. Dette er noe folk begynte å skrive for et par år siden, og det har gått fullstendig inflasjon i det. Rett og slett tåpelig og selvsagt informasjon man kan droppe. Er man i markedet for E61 så tror jeg ikke denne er så dum. Mangler M-sport, men har masse annet fint utstyr, lav km, grei pris (69k) og voksne eiere. Hittil har den unngått rånedøden som fryktelig mange E61 blir utsatt for i disse dager. BMW 5-serie | FINN.no Norsk bil også, det er uvanlig på E61 530d. Dette er nok ett meget bra kjøp, ender vel opp som rånerbil med dieselstuss 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 3, 2023 Share Skrevet August 3, 2023 synd den stod langt unna. Hadde det vært nærmere så skulle jeg tatt meg en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 Gamlebilen til @Cbrooen for salg. Alpinehvit E46 M3 er pent! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=313033200 Cbrooen, Orjan, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen4 Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 F06 med krom eksteriør er bare lekkert🤩 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=303844099 papertiger, Dusy, Kolstad Jr. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 3 timer siden, Larsen4 skrev: F06 med krom eksteriør er bare lekkert🤩 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=303844099 Særdeles pen og godt utstyrt! Kunne godt tenkt meg bensin istedenfor diesel, lydbildet av en bensin 6-er eller 8-er kler 6-serien bedre enn dieselmotor i mine øyne.. Snagg30, fupsaker og Larsen4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 Relativt edruelig priset E39 B10 4,6, så veldig bra ut også Nummer 158 så den er ikke langt bak min #138 i rekka Alpina B10 | FINN.no Dusy, fupsaker og Orjan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 (endret) 22 timer siden, Werther skrev: Noe som irriterer meg er at mange skriver "bilen er i daglig bruk, så km-stand vil øke." NO SHIT, det er en bil vi snakker om. Dette er noe folk begynte å skrive for et par år siden, og det har gått fullstendig inflasjon i det. Rett og slett tåpelig og selvsagt informasjon man kan droppe. Vel, brodern solgte nylig en bil, der ble det kommentert at bilen var gått 1000km lengere en hva som var opplyst og at bilen hadde lavere verdi, men var villig til å betale avtalt pris endog.. Men det var altså nok til at dette ble kommentert. Har du derimot i annonsen at kmstand vil øke noe pga. bruk har kjøper ingenting han/ho skulle sagt. Og da vi begynner å nærme oss amerikanske tilstander med søksmål/reklamasjoner osv på det meste, er det greit å få absolut ALT notert for å unngå fremtidige problemer. Endret August 4, 2023 av mspec Marius2002 og Tore Høgvold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 (endret) Quote Meget pen bil med høyt utstyrsnivå og en kjørekomfort som svært få kan sammenliknes med. Quote Ikke pen i lakken, noe småplukk rundt omkring. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=307820314 Nå klikket det bra på PC-en her, men her har man altså en god mulighet til å skaffe seg en pen bil som ikke er pen! Endret August 4, 2023 av E.C. Kolstad Jr., Shattered, Markus E30 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 Millionbil til under 1 million Finn annonse Marius2002, fupsaker, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 Mulig denne har blitt postet før, men F30 340i med halogenlykter? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=306554198 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 4 hours ago, sanders54 said: Mulig denne har blitt postet før, men F30 340i med halogenlykter? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=306554198 Det er vel ikke akkurat det eneste som skurrer med denne bilen. Manuelt klimaanlegg. Ergo var det ingen overraskelse å se at denne var førstegangsregistrert i Norge i 2022, dvs bruktimport. I spesielt Tyskland finnes det forbausende mange snodige utstyrskombinasjoner, og bra motoriserte biler totalt ribbet for utstyr. Nesten som en leiebilspec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå