Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

Lå annonsert til 867 000,- og står til salgs nå for 849 000,-. Med mindre oppkjøperen er en jævel til å prute så tviler jeg litt på om han har særlig kremmerånd 😂

Ut over det så er det ikke noe å si på prisen, får ikke importert en tilsvarende bil for noe billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA-biler er generelt mer tungsolgte enn europeiske varianter, men akkurat e46 M3 er nok ikke den aller verste når det kommer til akkurat dette.

Virker som en ok bil basert på det jeg ser i annonsen, men alltid verdt å søke opp chassisnummer på biler fra den kanten av verden. Ellers var den jo greit priset (altså fornuftig priset med tanke på opprinnelsen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2024 den 20.21, Snagg30 skrev:

Har grublet fælt på denne, sjekket den opp senest for noen dager siden utifra den gamle annonsen, er fortsatt regga på samme eier, så er vel aldri solgt. 

Den mangler BW bl.a, pluss at jeg ikke kan forstå annet enn at man vil få ett hinsides verditap di neste årene ved kjøp av denne. Dog er det nok en ypperlig familiebil😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Den 340i-en har mye mindre utstyr enn min 118i. 

Halogen lykter, manuelle seter, business navi osv

Men kunne gjerne hatt den fordeom.

Herlig motor! 

https://www.mdecoder.com/decode/wba8b31030k382295

Husker det lå en G80 manuell "uten" utstyr for litt siden. Skulle slått til på den!

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Skulebollen skrev:

Den mangler BW bl.a, pluss at jeg ikke kan forstå annet enn at man vil få ett hinsides verditap di neste årene ved kjøp av denne. Dog er det nok en ypperlig familiebil😊

Jeg tror stikk motsatt, jeg tror dieselbiler som dette kommer til å holde seg kjempe bra i årene fremover. Når noe som er veldig populært forsvinner og ikke lenger blir å få tak i så står prisene seg. Det blir som med Hiace, Volvo XC70, Land Rover Discovery, US pickup med diesel og en hel andre bruktbiler som brukt markedet har ett stort sug etter som enten ikke lenger produseres eller som nytt har blitt alt for dyrt. Og 5-serie Touring med rekkeseker diesel, firehjulstrekk og attraktiv spekk kommer alltid til være noe av det mest kurante som finnes.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...