Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

43 minutes ago, liffi said:

Er så glad jeg slipper det kø kaoset i Oslo !! Kjører heldigvis innover før meste av trafikken hoper seg opp ( 04:40) og slipper hjemturen når alle andre skal:) 

Her og, greit å bo i Ålesund 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har arrangører av banedager dere vil anbefale? For min del er nok Vålerbanen og Rudskogen mest aktuelt, eventuelt det Trackday.no arrangerer på Gardermoen. Hverken jeg eller bilen er spesielt kjappe, så en banedag med inndeling etter ferdigheter hadde vært ideelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk bare og sjekke den tekniske tilstanden på bilen før du møter opp på banetreffene til BMWccn. Det blir avvist biler vært år på bagateller som gammel bremsevæske. Det burde ikke være nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen som har svært mye "likes" her inne.

For min del så skriver jeg ikke så mye annet enn tekniske spørsmål og feil. Jeg leser dog nesten alt her inne. Det resulterer i, for min del, mindre antall "likes" uten at jeg bryr meg om det, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Har egentelig aldri trykka noe særlig rundt på forumet her annet enn de vanlige trådene. Ble litt forbauset når jeg kom over denne rangeringen her 😂

1419FC90-501D-46B1-9143-05ABC7740356.thumb.jpeg.eff6219865e2d37b3dd82ba11322aed1.jpeg

@sveigis og @Walkabout...det er vi som drar lasset her 😅 

Jøss dette var jeg ikke klar over gitt 😅.

Nå skal sant sies at jeg liker meg her inne ,da 99% virker til å ha en ryddig oppfatning av ting og ikke minst få tips som faktisk fungerer kontra FB .

Og når det kommer til trådene ,så er det gøy å skrive spesielt når man får meldinger om at de liker det man gjør ,da er det inspirerende.

Noe annet som er aller viktigst ,takket være Bimmers har jeg blitt kjent med mennesker som har blitt gode venner både nært og fjernt .🥰

Husker når jeg gikk inn på jobben til F90 presenterte meg ,siden har vi hengt sammen .

Så ja jeg skal være her og bidra så godt jeg kan topp plass .👍🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, papertiger skrev:

Jeg for min del er ekstremt opptatt av likes og alt jeg foretar meg her inne (og ellers i livet for øvrig) gjør jeg ut fra en agenda om å få mer og mer likes.

Nå har jeg trykt like og fjernet like tre ganger for å sikre at du har sett jeg har liket. Nå skal jeg gå igjennom alt du har her på bimmers å trykke like. 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, ahj said:

Nå har jeg trykt like og fjernet like tre ganger for å sikre at du har sett jeg har liket. Nå skal jeg gå igjennom alt du har her på bimmers å trykke like. 🙊

Tusen takk, var et jysla styr å gå gjennom alt dette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...