Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 hours ago, Fredrik 90 said:

Hittil synes jeg Mercedes kommer nærmest med med nye E klassen, den føles veldig bra og riktig, den tikker av veldig mange av de boksene alle mine tidligere 5-serier har gjort.

16 hours ago, Fahad said:

Den nye E-klassen er derimot en innertier. Den ser utrolig bøs ut i tillegg,

Tell me about it…. Gikk å sugla på denne gjennom de dagene vi tilbrakte på Holmenkollen Park hotell. E450 bensin. 
Alt ved denne bilen tilsier tysk premium slik det skal være. i alle fall utseendemessig, som er på det planet jeg har vurdert den til nå. 
IMG_0160.thumb.jpeg.527c2734f5e65ebaf45db9748f9df80a.jpeg

Skrevet
4 timer siden, papertiger skrev:

Tell me about it…. Gikk å sugla på denne gjennom de dagene vi tilbrakte på Holmenkollen Park hotell. E450 bensin. 
Alt ved denne bilen tilsier tysk premium slik det skal være. i alle fall utseendemessig, som er på det planet jeg har vurdert den til nå. 

Ja der har du den 👍 Jeg føler at denne tar opp 5-serie arven mye bedre enn hva G60/61 greier. Det er som tysk, tung og tradisjonell premium. Kanskje ikke så nyskapende konsept, men jeg vil ikke ha noe nye skapende. Jeg vil ha en moderne tradisjonell bil. Hvis man likte E39, E61, F11 og G31 så kan jeg love deg at du finner deg mer til rette i E klassen enn i G60/61. Når MB til og med har gått over fra V6 til rekkesekser så er dette veldig hjemmekoselig 😀

Skrevet (endret)
13 hours ago, papertiger said:

Doug DeMuro gjør ikke stort annet enn å skryte av sin 2022 E450 All-Terrain. Mest fordi den har 7 seter, men også fordi det er et fint konsept og en god familiebil. Hvis jeg hadde vært i markedet for en slik bil ville jeg også seriøst ha vurdert tilsvarende. 

Endret av Fredrik
Skrevet

Min kjære 2005 e87 ble påkjørt på en parkeringsplass idag med knust frontlykt som resultat.

Denne har adaptive xenonlys som er like skjeldent som hønsetenner på E87.

Ny lykt er tydeligvis ikke til å oppdrive. delekatalogen viser kun halogen og bi-xenon lykt, men ikke adaptiv til pre-LCI.

Jeg ser at LCI lyktene fremdeles er å få kjøpt i adaptiv utgave, men da må isåfall begge byttes for at det skal bli likt.

Hvilken løsning burde jeg forvente/kreve av forsikringsselskapet her? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...