Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvor man kan skaffe bryllupsbil?

Jeg skal være forlover nå i juli. Tenkte stor nyere sedan e.l

Finner "ingenting" på f.eks getaround og offisielle bryllupsbil-sider og litt flaut å dukke opp med hertz-logo på siden. 

Skrevet
3 hours ago, Lars89 said:

Noen som har tips til hvor man kan skaffe bryllupsbil?

Jeg skal være forlover nå i juli. Tenkte stor nyere sedan e.l

Finner "ingenting" på f.eks getaround og offisielle bryllupsbil-sider og litt flaut å dukke opp med hertz-logo på siden. 

Spørs hva du skal ha, men bruk nettverket ditt eller lokale grupper på sosiale medier? 

Skrevet

Hva er det man vil ha som sentral for smarthjem for tiden?  Bør kunne samhandle med noen 433dingser jeg allerede har samt google home, og ikke være PC-basert. 

Skrevet
15 minutes ago, Kvasi said:

Hva er det man vil ha som sentral for smarthjem for tiden?  Bør kunne samhandle med noen 433dingser jeg allerede har samt google home, og ikke være PC-basert. 

Hvorfor ikke pc-basert? Jeg jobber med å få lokal styring av alle enheter nå fordi jeg er drittlei av skytjenester som har nedetid når det passer dårligst.

Jeg kjører nå Zigbee og Z-wave via Home Assistant. Telldus tar seg dessverre av 433 enda frem til jeg finner ett brukende alternativ (tror det blir rfxcom eller rflink).

Skrevet
7 minutter siden, Yngvejos skrev:

Jeg jobber med å få lokal styring av alle enheter nå fordi jeg er drittlei av skytjenester som har nedetid når det passer dårligst.

Ønsker definitivt ikke skytjenester heller men en egen boks som er lagd til formålet og pålitelig. Homey ser mest åpenbart ut men det kan jo finnes annet der ute som i praksis er lurere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...