Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, ehaugsnes skrev:

Må dokumentere at jeg har kjøpt meg opel😂 villeste påfunnet. Nå begynner det og bi fargerikt her

4C14F14D-6E87-4E1D-A99D-CCD286A23952.jpeg

Dette er digg Erlend 😎

Var den som jeg så på melding mtp innerskjerm osv ?

På denne har du et hav av muligheter motor og driverksmessig.

Her passer alt om hverandre  omtrent av bremser ,understell fra nyere Opler .

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Opel "Rakett" som de sa her i byen før 👍 Men nå blir @sveigis glad med enda flere Opler på Bimmers, gøy med mangfold 😀

Ja et utrykk som er godt kjent det 😊.

Så absolutt det varmer hjertet mitt det og enig man trenger litt andre ting og på menyen ,jeg trives best da med det hvertfall meg selv .😊

7 timer siden, Ampera skrev:

Her er blanding av el Opel og el BMW og noen bensin BMW

IMG_4063.jpeg

Ja det er bilparken sin det du har der og er skråsikker på at den Opelen leverer like bra til sitt bruk som de andre Helmer 😊

Skrevet
23 minutter siden, sveigis skrev:

Dette er digg Erlend 😎

Var den som jeg så på melding mtp innerskjerm osv ?

På denne har du et hav av muligheter motor og driverksmessig.

Her passer alt om hverandre  omtrent av bremser ,understell fra nyere Opler .

Ja et utrykk som er godt kjent det 😊.

Så absolutt det varmer hjertet mitt det og enig man trenger litt andre ting og på menyen ,jeg trives best da med det hvertfall meg selv .😊

Ja det er bilparken sin det du har der og er skråsikker på at den Opelen leverer like bra til sitt bruk som de andre Helmer 😊

Jepp, den virka og være veldig bra for rust faktisk. Men er en bakskjerm med en del spakkel som har sprukket opp, mulig et tidligere forsøk på og fikse noe. Men den har jo samme farge som jula’s brunrøde grunning, så er vel bare og lakkere opp bakskjerm med grunning😅

Skrevet
8 timer siden, Ampera skrev:

Her er blanding av el Opel og el BMW og noen bensin BMW

IMG_4063.jpeg

«Noen bensin bmw» kommer det fra karen med de mest kule individual-m5’ene 😄😄

Skrevet

Antar noen husker tiden disse holdt på. Noen som vet om dette faktisk var/er en CSL?

Skrevet
7 timer siden, fupsaker skrev:

Har en kompis som har bestilt seg ny i4 M60, vil gjerne bli medlem. Men feil på bli medlem-siden? 

Har fått en tilsvarende melding av en annen også. Har videresendt problemet til admin. :) 

Skrevet
18 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det er en uke igjen til valg folkens, har dere bestemt dere? Har tatt valgomater opp og ned i mente, kommer ut med det samme som jeg hadde tenkt å stemme uansett 👍 #vekkmedstøre

Kom over denne på Facebook, lo godt 😂

IMG_4261.thumb.jpeg.bde7bb5578860218e307f1c80f8969b9.jpeg

Det er lenge siden jeg har tvilt så mye på hva jeg skal stemme.

Synes favoritt partiet er for en del ting jeg ikke liker, bl.a. og tillate gruvedrift hvor avfallet dumpes i sjøen. Samtidig er de andre som kunne vært aktuelle veldig for EU. Samtidig så synes jeg skattene i Norge er omtrent passe mens kommuneøkonomien bør styrkes betraktelig og det skal skje med frie midler og ikke øremerking.

Jeg har alltid likt meg i sentrum politisk så det blir nok der nå også men er fortsatt litt usikker. Helst burde vi ha mulighet til og stemme på to partier og rangert de slik at et parti kunne få 2 poeng og et parti kunne fått 1. 

Skrevet

Det interessante med valget i Norge er at det demokratiske valget ikke er spesielt demokratisk når f.eks tullepartier som MDG ender opp med å bestemme hele utfallet av valget og på den måten får karret til seg uforholdsmessig mye makt. Demokratisk sett skulle man vel faktisk bare sagt at det krever 51% for å styre landet og at de partiene som oppnår dette i kronologisk rekkefølge etter antall stemmer blir å styre. På den måten kan man f.eks risikere at AP, FRP og H styrer landet, hvilket også vil gi en slags balanse mellom begge blokkene. 

Skrevet (endret)

Jeg hater politikk, politikk er roten til alt vondt. Men jeg er uten tvil ingen sosialist men vet ikke hvem som skal få min stemme, alle lover å lyver like mye.

Og som saltkjelen nevner så har er deg likegyldig hvem som vinner siden «alle» skal bestemme uansett, altså ingen ensidig gjennomslagskraft.

derfor blir det aldri noen store omveltninger uansett hvem som får stafettpinnen. 

kan like gjerne stemme blankt.

Endret av Ingvaldsen
Skrevet

Hadde vært en fordel å kunne stemme på enkeltsaker og ikke et parti som skal mene noe om alt mulig. Blir umulig å være enig i alt sammen med noen. Blir litt som Viaplay det opplegget her. Ønsker du å se engelsk fotball skal du søren meg få med både film og serier, Paradise hotell, barneunderholdning, ekstra tilgang til hytte og offline og ikke måte på, enten du vil det eller ikke. Og det beste av alt: Betale for alt det du ikke vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...