Kjennern Skrevet April 18, 2021 Share Skrevet April 18, 2021 @Werther Ikke dum ide, mest skuffa over at jeg ikke fikk tilbud om grillpølse med rekesalat mens jeg venta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 18, 2021 Share Skrevet April 18, 2021 Første schirmer bilen på vei til Norge. mathiseeen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2021 Forfatter Share Skrevet April 18, 2021 @leif harald sin. Den ankom forøvrig i dag. tennbrikket og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 19, 2021 Share Skrevet April 19, 2021 Markedets fineste stasjonsvogn 😍 Shattered, mslello og Marius2002 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 19, 2021 Share Skrevet April 19, 2021 Syns den er litt rar foran jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 19, 2021 Share Skrevet April 19, 2021 2 minutter siden, Otis skrev: Syns den er litt rar foran jeg. Ser bedre ut med hellakkert frontfanger Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 19, 2021 Share Skrevet April 19, 2021 Den er en utrolig flott stasjonsvogn (i den grad dette kan kalles stasjonsvogn). Eller jeg vil si det er en utrolig flott elbil. Men det finnes stasjonsvogner der ute som er langt penere og harmonisk i linjene enn denne. Taycan bli litt klumpete i mine øyne, Panamera Sport Turismo er en langt penere bil. G21 M340i også en vanvittig lekker stasjonsvogn, kanskje den jeg vil kalle markedets peneste herregårdsvogn. Og når vi sier herregårdsvogn, Volvo V90 er utrolig lekker. G31 er pen, men alle 5er stasjonsvogner har alltid vært pene. Men for meg troner G21 M340i som markedets desidert peneste tradisjonelle stasjonsvogn 👍 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 24, 2021 Share Skrevet April 24, 2021 Trodde jeg ble mer vandt til designet på den nye fronten, men dæven! Når man ser den side by side med forrige gen, fy flate den ser ikke uuuuuuut. Til de som har dårlig tid, se fra 3.36. BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 24, 2021 Share Skrevet April 24, 2021 Ja man må ikke se den ved siden av noen andre biler, særlig ikke BMW med normal front 😅 Fronten vokser på meg, den ser aggresiv ut. Men den ser fortsatt forferdelig ut sammenliknet med andre biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 25, 2021 Share Skrevet April 25, 2021 Hmmmm..... Gikk bort til fører av denne Teslaen banket pent på vinduet og sa høflig :Dette må være en skjelden bil du har ,hun takket veldig og sa det er jo igrunn en vanlig Tesla . Nei kan jo ikke være det sa jeg da den står her med pumpene da disse normalt sett bruker strøm sa jeg og hvis du nå ser rundt deg ,så er det rimelig kø her . Så regner med du skal fylle bensin eller diesel sa jeg . Jada jada bla bla var svaret jeg fikk og vips borte ble den og x5 fikk påfyll.😅 Rune-K, E.C., Shattered og 12 andre reagerte på dette 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 25, 2021 Share Skrevet April 25, 2021 På 19.4.2021 den 15.13, Fahad skrev: Markedets fineste stasjonsvogn 😍 Den er fin den bortsett fronten, der tom IX ser som en ordentlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 25, 2021 Share Skrevet April 25, 2021 Ahhh, alle de som skal stå foran pumpa uten å bruke den. Det er som å gå inn på et offentlig toalett og satte seg ned på skåla, bare fordi man er litt trøtt og føler for å sette seg ned i 5-10 minutter, kø eller ei. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 25, 2021 Share Skrevet April 25, 2021 Det har jeg ikke sett før, F11 EPA 😂 Toppfart på 45 km/t og kan kjøres av 16 åringer 😅 Noen i F10/11 gruppa på face som fant de Marius2002, fupsaker, Lars89 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 25, 2021 Share Skrevet April 25, 2021 1916-modell Owen Magnetic M25-4. Hvor mange har hørt om denne? Bilen har ingen mekanisk kobling mellom motor og drivhjul. Her er en artikkel om en raritet fra tu.no En av de mest oppsiktsvekkende bilene til Jay Leno kommer fra et råttent treskur utenfor Bergen https://www.tu.no/artikler/en-av-de-mest-oppsiktsvekkende-bilene-til-jay-leno-kommer-fra-et-rattent-treskur-utenfor-bergen/509469 Basse Lusk, awt og Rune-K reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet April 25, 2021 Share Skrevet April 25, 2021 44 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det har jeg ikke sett før, F11 EPA 😂 Toppfart på 45 km/t og kan kjøres av 16 åringer 😅 Noen i F10/11 gruppa på face som fant de Da blir plutselig ikke Aixam Mopedbiler så kult lengre😅 Ampera og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå