danskiii Skrevet September 5, 2021 Share Skrevet September 5, 2021 (endret) Da blir det enda en tråd her på forumet for min del, denne gang så "toppe me heile driden" så dem sier hjemme i Sandnes og slår til med en 2014 facelift Alpina D5. Etter å ha eid en 2010 F10 525d så innså man kjapt at 5-serie var noe mer for seg selv, og siden jeg har sikla etter Alpina siden jeg først fant ut hva det var så tenkte jeg det var på tide å satse stort. Bilen er for øyeblikket enda hos forhandler i utlandet men begynner reisen hjemover til Norge på tirsdag 07.09.21 og forhåpentligvis på skilt ikke lenge etter det. Legger ved bilder fra annonsen i innlegget under for å slippe styr med redigering av overskrift i senere tid Endret Juli 3 av danskiii Marius2002, Fahad, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 5, 2021 Forfatter Share Skrevet September 5, 2021 Carlsius, Emilsen, tambur4 og 27 andre reagerte på dette 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 5, 2021 Share Skrevet September 5, 2021 Herlig bil, hvor mange hk og NM er det i en slik alpina utgave? danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 5, 2021 Share Skrevet September 5, 2021 Gratulerer så mye Torjus og med det har du skaffet noe av det råeste jeg vet . Gleder meg til du kommer innom igjen og da nytter det ikke å komme med noe trimmet e21 ,da skal jeg se Alpina 😅😅,Neida velkommen er du uansett ,men dette blir spennende. danskiii og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2021 Share Skrevet September 5, 2021 Gratulerer med fantastisk flott Alpina. Hadde vært interessant å se hvordan denne er mot M550d en gang. liffi og danskiii reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 5, 2021 Share Skrevet September 5, 2021 Gratulerer ja. Nydelig eksemplar. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 5, 2021 Forfatter Share Skrevet September 5, 2021 59 minutes ago, bayerks-mach-werk said: Herlig bil, hvor mange hk og NM er det i en slik alpina utgave? 349hk og 700nm 49 minutes ago, sveigis said: Gratulerer så mye Torjus og med det har du skaffet noe av det råeste jeg vet . Gleder meg til du kommer innom igjen og da nytter det ikke å komme med noe trimmet e21 ,da skal jeg se Alpina 😅😅,Neida velkommen er du uansett ,men dette blir spennende. Blir spennende å ha bilen en stund absolutt! Hehe vi får se om det blir tur forbi, må se hvor lenge den blir i mitt eie også 48 minutes ago, Saltkjelen said: Gratulerer med fantastisk flott Alpina. Hadde vært interessant å se hvordan denne er mot M550d en gang. Det tror jeg @liffi har planlagt å finne ut allerede 12 minutes ago, Reef89 said: Gratulerer ja. Nydelig eksemplar. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet September 6, 2021 Share Skrevet September 6, 2021 Gratulerer. Absolutt en fantastisk flott Alpina. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2021 Forfatter Share Skrevet September 7, 2021 Da kan det se ut som ting er i bevegelse Marius2002, fupsaker, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 7, 2021 Share Skrevet September 7, 2021 Ser ut som du har fått deg en flott vogn der ja 😁👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 7, 2021 Share Skrevet September 7, 2021 Meget lekker sak! Gratulerer, gleder meg til å se flere bilder av denne danskiii og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2021 Forfatter Share Skrevet September 7, 2021 On 9/6/2021 at 6:36 PM, Mortenej said: Gratulerer. Absolutt en fantastisk flott Alpina. Takker 10 hours ago, BjornarHS said: Ser ut som du har fått deg en flott vogn der ja 😁👍 Enig! 6 hours ago, Walkabout said: Meget lekker sak! Gratulerer, gleder meg til å se flere bilder av denne Takker! Hehe, gleder meg til å se den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2021 Forfatter Share Skrevet September 12, 2021 Bilen på plass i Norge og prøvekjørt av @liffi! Helt sykt spent nå, 6 dager igjen til jeg får den levert her! Ingvaldsen, Fahad, Orjan og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 12, 2021 Share Skrevet September 12, 2021 BimmerFan!, sveigis, KKME30 og 11 andre reagerte på dette 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 12, 2021 Share Skrevet September 12, 2021 Det er så rått og brutalt.. Og lekkert.. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå