Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

Har vurdert å sette på hjul og optikk fra vanlig x3 ?

Ja, men skjer neppe. Har alt for mye annet å bruke $ på, konf, hytte osv osv. dette er en brukis, en morrobil (Z3/4, M2) ville jeg nok kanskje prioritert annerledes. Jeg skjønner de som gjør dette, spesielt felgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Ja, men skjer neppe. Har alt for mye annet å bruke $ på, konf, hytte osv osv. dette er en brukis, en morrobil (Z3/4, M2) ville jeg nok kanskje prioritert annerledes. Jeg skjønner de som gjør dette, spesielt felgene!

Ja skjønmer greia! Er egentlig kun felgene som river meg, hvorfor må alle elbiler bli levert med stygge felger ?😂

tenker kun felger gjør hele bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del aerodynamikk med i bildet for å oppnå best rekkevidde. Som vi har sett i i4-tråden så skiller hjul betydelig på rekkevidden, slik at produsentene vil naturligvis velge hjul som gir deg best rekkevidde som de kan oppgi i brosjyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Er en del aerodynamikk med i bildet for å oppnå best rekkevidde. Som vi har sett i i4-tråden så skiller hjul betydelig på rekkevidden, slik at produsentene vil naturligvis velge hjul som gir deg best rekkevidde som de kan oppgi i brosjyren.

Nja, en ting er hva som blir sagt, en annen ting er hva som skjer.
Husker ved lanseringen av Jaguar i-pace. Autostrada hentet inn sertifiserte Dansker, de i Skien fikk ikke lov til å vaske bilene engang 😂

Den gang var tesen om at en størrelse opp i felg, var 10% mindre rekkevidde. Nå snakker man om 3-5%, forbruket speiler eiers kjørestil mest.
Mye har har skjedd på bare 2-3 år, selv kjører jeg alltid i Comfort og varmer/kjøler bilen før kjøring.
Slik at om jeg hadde byttet til ordinære felger hadde jeg blitt en happy camper uten å merke noe negativt med rekkevidden.

Guttungen skulle ha bunad, bare det er 3-4 sett med felger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...