gnilb Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 (endret) Når luftfjæringa på F11n gir opp så må de gamle trå til. Meen de trives jo i salt 🤭 Hjul har igrunn mye å si på en gammel M5 🫣 Endret November 14 av gnilb Werther, *MrB*, Ingen og 13 andre reagerte på dette 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Da var vinterhjula på 🥲 Orjan, Lars89, gnilb og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind92 Skrevet Lørdag kl. 09:23 Share Skrevet Lørdag kl. 09:23 Nyvasket og klar for helg og dekkskift! mslello, Lars S, BimmerFan! og 16 andre reagerte på dette 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Lørdag kl. 14:26 Share Skrevet Lørdag kl. 14:26 Ikke BMW, men ikke så ille denne heller😉 fint vær for en kjøretur i dag👍 Skulebollen, laffe, ///M-ini95 og 20 andre reagerte på dette 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Lørdag kl. 14:31 Share Skrevet Lørdag kl. 14:31 5 minutter siden, Lars S skrev: Ikke BMW, men ikke så ille denne heller😉 fint vær for en kjøretur i dag👍 Gratulere igjen! Deilig bil Lars S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Lørdag kl. 15:20 Share Skrevet Lørdag kl. 15:20 53 minutes ago, Lars S said: Ikke BMW, men ikke så ille denne heller😉 fint vær for en kjøretur i dag👍 Lufteturer i Hyggen er sjeldent feil! Grattis med nydelig skute, Lars! Lars S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Lørdag kl. 16:48 Share Skrevet Lørdag kl. 16:48 Når kobling og pistol på Nilfisken sier takk for seg, nyvoksa vinterhjul er lagt på og bilen er gravskitten, så får en ty til den beste selvvasken i Forus-omegn. Reef89, Eystein Ose, fupsaker og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 19:07 Share Skrevet Lørdag kl. 19:07 Da var det slutt, sesongen for i år er over og Alpina er satt til vinterlagring. Her skal den stå og kose seg i 22 varmegrader hele vinteren 👍 Marius2002, Ingen, OddErik_E34 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Søndag kl. 15:20 Share Skrevet Søndag kl. 15:20 Da var ContiSportcontact 7 tatt av og ContiVikingcontact 7 satt på. laffe, ehaugsnes, Snagg30 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 15:26 Share Skrevet Søndag kl. 15:26 2x X5 ute i havgapet. Var ute å kjørte litt lett offroad med en kompis, E70 og G05 står seg som de to beste X5 generasjonene i min bok 👍 Marius2002, Lars89, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 15:58 Share Skrevet Søndag kl. 15:58 30 minutter siden, Fredrik 90 skrev: 2x X5 ute i havgapet. Var ute å kjørte litt lett offroad med en kompis, E70 og G05 står seg som de to beste X5 generasjonene i min bok 👍 At E70 er en fryktelig bra bil, har vi jo sagt her i flere år.. Ellers fascinerende å se hvor stor fronten på G05 er kontra E70 - som allerede er en ganske kraftig og massiv front. Flotte biler! Fredrik 90 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Søndag kl. 16:39 Share Skrevet Søndag kl. 16:39 On 11/14/2024 at 3:45 PM, gnilb said: Når luftfjæringa på F11n gir opp så må de gamle trå til. Meen de trives jo i salt 🤭 Konge at du ikke er redd for å bruke gamle M-biler. Er så mange av de M5ene som står seg i hjel rundtomkring nå, så helt sheriff å se de langs veien slik som var "vanlig" for 20 år siden. Var ute og saltmarinerte Z3en 40 mil i dag også! sveigis, E.C., Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 19:11 Share Skrevet Tirsdag kl. 19:11 Fin utsikt fra stua, saltfrie veier gjør det mulig å ha ren bil👍🏻 BimmerFan!, KKME30, Markus E30 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Onsdag kl. 08:33 Share Skrevet Onsdag kl. 08:33 Dagens middags bil😊: Barn og kone bestilte middag idag og jeg måtte være kokk senere. Isteden for å da ta en M57 bil ,var det likegreit å ta en 5 min tur med m30 bil som blir varm på tre minutter . Dusy, Ampera, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 09:05 Share Skrevet Onsdag kl. 09:05 30 minutter siden, sveigis skrev: Dagens middags bil😊: Barn og kone bestilte middag idag og jeg måtte være kokk senere. Isteden for å da ta en M57 bil ,var det likegreit å ta en 5 min tur med m30 bil som blir varm på tre minutter . E34 har jeg alltid likt, men det siste året har jeg fått mer og mer lyst på en e34 sedan🥹 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå