papertiger Skrevet Mandag kl. 14:23 Skrevet Mandag kl. 14:23 4 minutes ago, Ingvaldsen said: Dritlei bussfortog å varierende flytider så denne gang ble det bil til kvitsøy, gikk smertefritt helt til ferga i arsvågen var innstilt.. å kom såvidt med på ferge nr2 til øya etter at Stangeland hadde kapra hele ferga. Man kommer alltids til jobb, spennende blir hjem igjen. Interessant, driver du Rogfast-tunnel på disse kanter for tida?
Ingvaldsen Skrevet Mandag kl. 21:40 Skrevet Mandag kl. 21:40 7 timer siden, papertiger skrev: Interessant, driver du Rogfast-tunnel på disse kanter for tida? Ja vi har 2 av 3 parseller av rogfastprosjektet, jeg blir nok værende på kvitsøy en stund papertiger reagerte på dette 1
awt Skrevet Mandag kl. 22:27 Skrevet Mandag kl. 22:27 Slik det var over Boknafjorden i går var ekstraordinært, og skjer sikkert ikke hvert skuddår engang. Jeg har hundrevis av turer over fjorden, og tror jeg kan telle på en fing de gangene jeg har støtt på trøbbel.
hanssae Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ein av Far sine på besøk 😊 GtiGtr, liffi, StigJ og 10 andre reagerte på dette 13
m-blå Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 5 timer siden, hanssae skrev: Ein av Far sine på besøk 😊 Aaaa…. Jeg «vokste» opp i baksetet på ett par av dem. Min far hadde først en grønn 16TL så en brun 16TS. Rattgir og greier 👍🏻🤪
Eystein Ose Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hatt service på F11 idag. Ny motorolje + filter, girolje + filter, olje på fordelingskasse, olje på diff foran, olje på diff bak og bremsevæske✅ Marius2002, EspenM3css, eivi91 og 12 andre reagerte på dette 15
GtiGtr Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden @Skulebollen er vekke på ferie, så då er det sjølvsagt tørre veia i Nordfjord! Måtte feirast med en liten tur 🥳 sveigis, Eystein Ose, StigJ og 10 andre reagerte på dette 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå