liffi Skrevet Onsdag kl. 10:17 Skrevet Onsdag kl. 10:17 Vet på E34’n så må jeg manuelt bytte om "mapp" fra 95-98 oppi her var i går men, parkere i Oslo 600+ kr .. godt man kjører firmabil si. taktrekket løsnet på vei hjem så det måtte fikses Skulebollen, fupsaker, Fredrik og 7 andre reagerte på dette 2 8
sveigis Skrevet Onsdag kl. 10:27 Skrevet Onsdag kl. 10:27 Da vil jeg si dette har holdt seg lenge ,ja mye lengre enn det som er normalt på en bruks e34 @liffi 😊😊 Godt litt sjokolade fikser det 🙏 liffi og Ampera reagerte på dette 1 1
liffi Skrevet Onsdag kl. 19:13 Skrevet Onsdag kl. 19:13 @sveigis faktisk eneste E34’n jeg har som trekket er løsnet på 🙃 selv lekestua til gutta med 300+ på tellern er strøken inni ( som i teorien er donor til denne ) sveigis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 22:49 Skrevet Torsdag kl. 22:49 To gamle tyskere som etter hvert skal vinterlagres 👍 Marius2002, papertiger, fupsaker og 12 andre reagerte på dette 15
mowz Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sommerhjul av 🌞 vinterhjul på ❄️☃️ eivi91, fupsaker, Lars89 og 8 andre reagerte på dette 11
Skulebollen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden sveigis, Heik80, KMT og 22 andre reagerte på dette 25
Markus E30 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 2 timer siden, Skulebollen skrev: Fack, den var pen🤤🤤
liffi Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Første avspyling av batteribilen ( konebilen er vist krenkende og feil beskrevet ) GSR, papertiger, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå