RF91 Skrevet Torsdag kl. 18:31 Skrevet Torsdag kl. 18:31 1 time siden, liffi skrev: På rett underlag blir bilen noe lavere, men er uansett for lav .. Pfft, skjerpings. Burde vå to-tre cm lågare 😎 liffi og KMT reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet Torsdag kl. 21:32 Skrevet Torsdag kl. 21:32 Godt fornøyd med at første eiger valgte chrome endestusser istedenfor karbon 😁 Espen.st, liffi, eivi91 og 25 andre reagerte på dette 28
Espen.st Skrevet Torsdag kl. 21:50 Skrevet Torsdag kl. 21:50 18 minutter siden, Skulebollen skrev: Godt fornøyd med at første eiger valgte chrome endestusser istedenfor karbon 😁 Litt av en utsikt😍 Skulebollen og Kolstad Jr. reagerte på dette 1 1
KMT Skrevet i går, 15:09 Skrevet i går, 15:09 On 11/9/2025 at 1:55 PM, Fredrik 90 said: Esso His jo…mitt faste vannhull 😍 Men ja priskrigen omfatter ikke 98, men det er i det minste billigste 98 man får i mils omkrets. Passer fint fordi jeg bor rett bak heia der, så jeg fyller 98 på alle bilene her for å holde etterspørselen oppe 👍 @Espen.st Bor du også i området? Tenkte eg skulle støtta stasjonen din/dykkar på His på veg heim frå arbeid, men 98-pumpa var død gitt Fredrik 90, liffi, Skulebollen og 5 andre reagerte på dette 7 1
Ampera Skrevet i går, 17:14 Skrevet i går, 17:14 Denne står hos forhandler i Oslo. Marius2002, Orjan, M-jakob og 7 andre reagerte på dette 10
Fredrik 90 Skrevet i går, 17:27 Skrevet i går, 17:27 2 timer siden, KMT skrev: Tenkte eg skulle støtta stasjonen din/dykkar på His på veg heim frå arbeid, men 98-pumpa var død gitt De går tomme en sjelden gang, tankbilen var der i stad når jeg kjørte forbi på vei hjem fra jobb. KMT reagerte på dette 1
norbakken Skrevet i går, 18:09 Skrevet i går, 18:09 Perfekt vær og føre for en liten luftetur 🤩 Marius2002, Markus E30, Daniel. og 23 andre reagerte på dette 25 1
Kolstad Jr. Skrevet i går, 22:10 Skrevet i går, 22:10 Ny gubbræser da.. 👍 1-eiers 08' 530xd med 159'k km. Dusy, KMT, Saltkjelen og 14 andre reagerte på dette 17
papertiger Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Gratulerer! Det såg ut som en skikkelig fin gubberacer @Kolstad Jr., vil gjerne se mer til denne i tråd Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer! Det såg ut som en skikkelig fin gubberacer @Kolstad Jr., vil gjerne se mer til denne i tråd Takker! Får oppdatere etterhvert, bare hallveis på tur hjem enda 😅 👍
316 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 14 timer siden, norbakken skrev: Perfekt vær og føre for en liten luftetur 🤩 Asså ja… Meget pent Einar. 🤝 Møtes for en is til sommeren igjen? 😀
Ron Jeremy Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Litt hogst på hytta, jaggu meg 10 blå her oppe ved Åmli gitt 🥶 blir fin himmel av slike temperaturer dog. Traff på en stakkars i4 i samme ærend, rett sag (i mine øyne) men kanskje ikke helt gull for bilen dette her 🫣 Endret 5 timer siden av Ron Jeremy Dusy, sveigis, Ingvaldsen og 6 andre reagerte på dette 4 4 1
Ingvaldsen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Har ikke i4 luft bak da ? Må jo være perfekt dette😆
sveigis Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Åmli ? Katerås området ?😊 Fin plass dette 😊 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 10 minutter siden, sveigis skrev: Åmli ? Katerås området ?😊 Fin plass dette 😊 Absolutt et fint område og så er det jo mye fint på Sørlandet i umiddelbar (ish) nærhet, Seterdalen osv. sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå