Dusy Skrevet Lørdag kl. 19:56 Skrevet Lørdag kl. 19:56 (endret) Blir en del avspylinger med travle dager, men da er det jammen godt med keramisk coating som gjør den ren på 1 2 3 Bikkja godkjenner resultatet også 😅 Må si det alltid gledes til å ratte denne hver eneste gang. En bil med mer splitta personlighet skal man lete lenge etter. Endret Lørdag kl. 20:03 av Dusy Reef89, papertiger, sveigis og 12 andre reagerte på dette 15
Skulebollen Skrevet i går, 06:41 Skrevet i går, 06:41 Til og kun vere "kjipe" 18" så syns jeg faktisk det er ganske kledelige vinterfelger.. #makesølvgreatagain KMT, Kolstad Jr., Dusy og 14 andre reagerte på dette 17
Lars S Skrevet i går, 09:08 Skrevet i går, 09:08 2 timer siden, Skulebollen skrev: Til og kun vere "kjipe" 18" så syns jeg faktisk det er ganske kledelige vinterfelger.. #makesølvgreatagain Flotte biler og fine omgivelser. Hvordan gikk det; stemte det at bredden i baksetet i G81 er større enn G31, prøvd med 3 barn i baksetet på G81?
m-blå Skrevet i går, 10:37 Skrevet i går, 10:37 19» vintersko på og slutt på teinesesong🦞🦀 Dusy, papertiger, Espen.st og 9 andre reagerte på dette 12
Skulebollen Skrevet i går, 11:48 Skrevet i går, 11:48 @LarsS Det gikk som fryktet.. M3en ble for ren etter den grundige vasken jeg tok, så har ikke hatt hjerte til og bruke den noe særlig🙈🤭 Så har ikke testet enda😅 GtiGtr, Stawky, papertiger og 2 andre reagerte på dette 4 1
Rita G Skrevet i går, 12:02 Skrevet i går, 12:02 Antagelig siste berøringsvask på en stund. Måtte benytte sjansen når det var mildt og sol, til tross for julebord i går kveld 😆 Litt seigt å vaske bil da, men godt å få det gjort 😅👌 fupsaker, BrokeBoi, M-jakob og 12 andre reagerte på dette 14 1
Skulebollen Skrevet i går, 15:22 Skrevet i går, 15:22 Bilde sier mer enn tusen ord🥰 M-jakob, Lars S, liffi og 21 andre reagerte på dette 20 4
sveigis Skrevet i går, 15:41 Skrevet i går, 15:41 Søndagshine og ferdigbilde : Espen.st, Ampera, Saltkjelen og 12 andre reagerte på dette 15
Espen.st Skrevet i går, 16:12 Skrevet i går, 16:12 ❄️🧂😭 Kolstad Jr., M-jakob, Skulebollen og 11 andre reagerte på dette 13 1
KKME30 Skrevet i går, 18:36 Skrevet i går, 18:36 Jomfru tur med nymontert hengerfeste😅 bare og laste helt opp da😅👍 Espen.st, Kolstad Jr., papertiger og 4 andre reagerte på dette 7
StigJ Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Da var vinterhjulene på både min og fruens biler endelig montert (i siste liten). Min har endelig fått seg "nye" felger jeg har hatt liggende siden i fjor. Bort med de mindre pene Style 790, og på med pene, enkle og sølv Style 662 fra G3x. sveigis, ///M-ini95, Lars89 og 13 andre reagerte på dette 16
liffi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Da var den klar for salt å morro:) sveigis, Ampera, Espen.st og 3 andre reagerte på dette 6
Lars89 Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden (endret) Ventepølsa har ankommet. Endret 28 minutter siden av Lars89 m-blå, Espen.st og Lars S reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå