liffi Skrevet Fredag kl. 17:13 Skrevet Fredag kl. 17:13 Bil & båt tennbrikket, Marius2002, Kolstad Jr. og 3 andre reagerte på dette 6
papertiger Skrevet Fredag kl. 18:50 Skrevet Fredag kl. 18:50 Vel framme på for en helg på Haukeliseter, trygt parkert innerst i bakre hjørnet på parkeringsplassen. Brukte ca en tank med spylervæske på vei opp fra Stavanger. For et lokomotiv denne bilen her er. Kona sine ord «jeg elsker denne bilen på langtur». m-blå, tennbrikket, Kvasi og 14 andre reagerte på dette 17
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 22:19 Skrevet Fredag kl. 22:19 Siste vask før vinterlagring 👍 Dusy, Marius2002, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11
sveigis Skrevet i går, 13:10 Skrevet i går, 13:10 Lurer på om dette er første vask i år på den .. Hvertfall det er gjort : papertiger, KMT, Reef89 og 6 andre reagerte på dette 9
Snagg30 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) På 21.11.2025 den 13.39, BrokeBoi skrev: Vinterlagring er for pyser! Denne kommentaren har satt i gang noe jeg er redd for å ikke kunne stoppe. Endret 16 timer siden av Snagg30
Kolstad Jr. Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Ute i lyset etter en rask runde polering. Så fikk jeg besøk av noe annet tøft.. Manuellgiret GR Supra 😍👍 Dette er grisetøft. Og at det brukes på vinteren er enda tøffere 💪 KMT, tennbrikket, Skulebollen og 9 andre reagerte på dette 12
BrokeBoi Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 6 hours ago, Snagg30 said: Denne kommentaren har satt i gang noe jeg er redd for å ikke kunne stoppe. GT3 på vintereventyr?✌️
Lars S Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Da er 1 serien klar for vinter, ladet batteri, tømt 4 bokser med fluidfilm på hjuloppheng og hullrom, feid over lakk med ceramic boost og vinudsvask. sveigis, KMT, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 6
Ampera Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det gjelder og utnytte plassen i garasjen, når begge har blitt avregistrert. Ble parkert vel nært. tennbrikket, sveigis, Lars S og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå