Snagg30 Skrevet Januar 18 Skrevet Januar 18 To stykk rene GT’er BimmerFan!, Marius2002, Patryck og 29 andre reagerte på dette 32
sveigis Skrevet Januar 19 Skrevet Januar 19 Godt og få fyrt opp litt e34 igjen : BimmerFan!, papertiger, StigJ og 21 andre reagerte på dette 23 1
hanssae Skrevet Januar 20 Skrevet Januar 20 Blått og kaldt 🥶 fupsaker, m-blå, papertiger og 14 andre reagerte på dette 15 2
ehaugsnes Skrevet Januar 20 Skrevet Januar 20 (endret) To stk garagequeens🥲 frister lite og gå tilbake til 19" dekk på e65’n etter og ha prøvd på sommerhjula Endret Januar 20 av ehaugsnes papertiger, mslello, sveigis og 18 andre reagerte på dette 21
norbakken Skrevet Januar 20 Skrevet Januar 20 728’n fyra som bare det! Måtte få seg en tur inn for å tine litt 🥶 Marius2002, Paulus, KMT og 14 andre reagerte på dette 17
Fredrik 90 Skrevet Januar 21 Skrevet Januar 21 Ble en liten kveldstur med B10’en i går kveld på tørre og fine veier 👍 Godt å få kjørt litt gammal BMW igjen 😎 Jeg innbiller meg at bilen har godt av slike lufteturer igjennom vinterhalvåret, få sirkulasjon på olje og vesker. For ikke å snakke om å rullet litt på dekkene og få blåst ut litt kondens. Jeg mener at hvis man først starter en vinterlagret bil så må den kjøres. ehaugsnes, BimmerFan!, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
316 Skrevet Januar 21 Skrevet Januar 21 Baklysene 😍 Marius2002, fupsaker, Dusy og 12 andre reagerte på dette 15
*MrB* Skrevet Januar 21 Skrevet Januar 21 Baklysene er ikke så ille, de. Men ute på veien er de jo helt usynlige uten «hjelpelyset». De gamle lysene ser bedre ut i praksis. Saltkjelen, Rita G, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5
316 Skrevet Januar 21 Skrevet Januar 21 Mulig det ja. Kjører ikke bak meg selv 😆 Marius2002 og Patryck reagerte på dette 2
Robkill Skrevet Januar 23 Skrevet Januar 23 Føles nesten litt råflott ut når dette har vært parkeringsplassen min på jobb i noen uker 😅 Helt greit at børsteløs er et alternativ. norbakken, KMT, Lars S og 9 andre reagerte på dette 11 1
Dusy Skrevet Januar 23 Skrevet Januar 23 Tysk støvsuger vs italiensk stallhest papertiger, Patryck, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 5 4
eivi91 Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Hyttetur 😊 HakonLimseth, BimmerFan!, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10
sveigis Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Uten mål og mening kjøring 😊: Ampera, papertiger, Patryck og 9 andre reagerte på dette 12
Skulebollen Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Tar sjanser med min moderne bensinbil🤭 mslello, M-jakob, eivi91 og 7 andre reagerte på dette 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå