Markus E30 Skrevet i går, 16:00 Skrevet i går, 16:00 2 timer siden, Iv3rs3n skrev: Møter ikke heeelt Snapshot "Of The Day" kriteriet desverre men denne dukket opp et minne på mobilen nå. 😅 Handlet for 9-år siden idag Den var mer sliten når du hadde den enn når jeg hadde den😂
Patryck Skrevet i går, 16:09 Skrevet i går, 16:09 Fint vær og tørre hovedveier i Trondheim i går, og unnet meg en biltur etter jobb i natt Lars89, sveigis, Dusy og 15 andre reagerte på dette 18
liffi Skrevet i går, 17:56 Skrevet i går, 17:56 Dusy, Marius2002, laffe og 8 andre reagerte på dette 11
Iv3rs3n Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 5 timer siden, Markus E30 skrev: Den var mer sliten når du hadde den enn når jeg hadde den😂 Denne var mega-sliten når jeg henta den.. 😂 Så desverre må jeg medele at denne ikke er iblant oss mer idag, RIP 😬
Olaandref Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Denne fikk æren av å erstatte arbeidsbilen denne uken, oljeservice på Hedin og nye vinterdekk, kanskje siste uken jeg har den før den blir sendt til forretning for kommisjonssalg. Ampera, sveigis, mslello og 9 andre reagerte på dette 12
m-blå Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Endelig fått på ACS fjærer og stag. Lars89, ///M-ini95, hanssae og 12 andre reagerte på dette 15
sveigis Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 25 minutter siden, m-blå skrev: Endelig fått på ACS fjærer og stag. Det ble vakkert 😊😊 Saltkjelen, liffi og m-blå reagerte på dette 2 1
liffi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Enda en bilhenger tur!! 😅 se om M57’n overlever tuning stage+ å en helg på høyt turtall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå