Lars89 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Nådde 123456km i går. Må tørkes støv ser jeg 😆 mslello, sveigis, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5
Mr Mykland Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) På 23.4.2026 den 15.42, Ingvaldsen skrev: M539 kjøpte nylig disse nye, husker ikke om det var lemførder eller med bmw logo. Sjekk project marsielle på jutub Endret 16 timer siden av Mr Mykland
Snagg30 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ingen steder har fått meg til å bruke mer penger en bimmers, enten det er unødvendig mye skinn inspirert av @Saltkjelen og @Ampera og i 2021 skulle jeg bare en liten tur på Våler banen med familie bilen vår X3M’n etter et innlegg fra @Skulebollen, siden den tid har det blitt et par bane biler og noen Europa turer med mer. StigJ, ahj, papertiger og 13 andre reagerte på dette 13 3
Saltkjelen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Bimmers er et herlig (dyrt) sted, @Snagg30! Dusy reagerte på dette 1
ahj Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Bimmers er et herlig (dyrt) sted, @Snagg30! Akkurat slik det skal være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå