316 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Dusy, Turbo-HF, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8
Weltzin Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Og da reiste den avgårde og var ikke min lenger, litt vemodig var det. Marius2002, *MrB*, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5
BMWE39turbo Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Fikk endelig tatt meg en roadtrip idag uten kone og barn, da er det mulig sluke litt mil, meget fin tur. Endret 16 timer siden av BMWE39turbo K.F, Dusy, ///M-ini95 og 9 andre reagerte på dette 12
sveigis Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 11 timer siden, BMWE39turbo skrev: Fikk endelig tatt meg en roadtrip idag uten kone og barn, da er det mulig sluke litt mil, meget fin tur. Her har du hatt en fin tur ja . Fin natur og alt som finnes .😊
BMWE39turbo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden @sveigis Ja uten tvil et vakkert land vi bor i, men ekstremt mye teleskader på diverse veier utenom de mest trafikkerte, det ble direkte ubehaglig selv med 45 profil og bilstein b12 understell. Hadde aldri orka sideveiene i en stivere bil enn dette. Neste tur må bli en rask tur til Nordkapp og kysten nedigjen 😃 sveigis reagerte på dette 1
Dusy Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Alltid stas å starte kveldsvakta med litt bromming ///M-ini95, Fahad og *MrB* reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå