Eystein Ose Skrevet Tirsdag kl. 16:58 Skrevet Tirsdag kl. 16:58 Anleggsbil teerex, mslello, Snagg30 og 12 andre reagerte på dette 15
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 18:10 Skrevet Tirsdag kl. 18:10 1 time siden, Eystein Ose skrev: Anleggsbil Flott anleggsbil😊 Eystein Ose reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Tirsdag kl. 21:14 Skrevet Tirsdag kl. 21:14 Kult at noen har tatt seg tiden å lage en modellbil helt lik min 😅 Men de har jo fått navnet feil, heter jo Kolstad, ikke Cecotto til etternavn 🤷 Orjan, GtiGtr, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 8 6
Olaandref Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) 14 timer siden, sveigis skrev: Flott anleggsbil😊 Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Endret 18 timer siden av Olaandref Eystein Ose og Lars89 reagerte på dette 2
Ampera Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden DHL har vært på besøk Kolstad Jr., Dusy, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 13
Eystein Ose Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 1 time siden, Olaandref skrev: Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Ja liker best å vente i bilen, men ble å utfordre de kritthvite sneakersene for et bilde til Bimmers Markus E30, Saltkjelen, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
Ampera Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Dagens bakpart! hanssae, mossing 92, ///M-ini95 og 10 andre reagerte på dette 12 1
hanssae Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Prøver å både vaske og tørke mellom bygene 😅 eivi91, m-blå, Ampera og 9 andre reagerte på dette 12
Walkabout Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Arbeidshesten og den steilende hesten🏎️ Olaandref, Saltkjelen, Dusy og 4 andre reagerte på dette 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå