RNJ Skrevet Juni 26 Skrevet Juni 26 Hjemme etter en kort tur til Danmark og Tyskland. Hadde fått "Scirocco Sprint" på Jyllandsringen i gave. Trening, kvalifikasjon og race i 8+1 stk racepreppet VW Scirocco. Har aldri kjørt bil på bane før og det var både en morsom, intens og overveldende opplevelse! Imponerende hvor fort man kan kjøre og jeg ser at jeg har kjørt med alt for store marginer op offentlig vei Etter Jyllandsringen ble det tur på Autobahn for å utøve det som danskene nå definerer som "vandvidskørsel". 7-serien er virkelig den perfekte reisevognen! Jeg kan ikke tenke meg en annen bil jeg heller ville ha tatt på en sånn tur. Komfortabel, rask, gode kjøreegenskaper for formålet og mer enn nok rekkevidde. Hos meg står den stort sett som en garasje queen, men den leverer virkelig når den får sjansen. Orjan, laffe, Ampera og 23 andre reagerte på dette 26
Ampera Skrevet Juni 26 Skrevet Juni 26 Dette er første gang jeg ligger bak egen bil. Turbo-HF, Markus E30, BMWE39turbo og 18 andre reagerte på dette 21
StigJ Skrevet Juni 26 Skrevet Juni 26 Nyvasket og klar for Rudskogen. RF91, ///M-ini95, Fahad og 20 andre reagerte på dette 23
Olaandref Skrevet Juni 26 Skrevet Juni 26 På 24.6.2026 den 13.49, Dusy skrev: Klar for den store dagen på fredag 🫶🏾 Skal ikke skryte på meg at jeg var flink til dette men det får duge 😂Må innrømme det gir meg gåsehud av å tenke på at denne får bli med på denne store dagen. Blitt noen milepæler i livet med denne Gratulerer med den store dagen 🍾🥂😃 Dusy reagerte på dette 1
Ron788m Skrevet Juni 26 Skrevet Juni 26 Endelig i hus etter å ha tittet lenge og vel. 2018 330i xdrive med det meste, ink 2VF og 2VL🤩 Lars89, Orjan, KireS og 11 andre reagerte på dette 13 1
papertiger Skrevet Juni 26 Skrevet Juni 26 7 minutes ago, Ron788m said: Endelig i hus etter å ha tittet lenge og vel. 2018 330i xdrive med det meste, ink 2VF og 2VL🤩 Gratulerer! Absolutt en habil bil, tror jammen @fupsaker enda savner sin gamle. Ron788m og fupsaker reagerte på dette 1 1
Snagg30 Skrevet Juni 27 Skrevet Juni 27 (endret) På 25.6.2026 den 11.30, ahj skrev: Ikke glem at den til venstre er langt mer driftssikker enn den til høyre. Grunn for at Taycan kalles kollen-corolla, sitat Finansavisen. Nå er det dyrere med PAW på Taycan en på GT3 RS 😂 det er ikke en spøk nei. @Dusy gratulerer igjen! Endret Juni 27 av Snagg30 Dusy og ahj reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet Juni 27 Skrevet Juni 27 Blir langt mellom lufteturene men med litt opphold og 15,5 grad måtte vi ut og kjøre litt, pluss obligatorisk isstopp på butikken. Skjæret i i bakgrunnen har forresten en dyster historie, her ble det brent hekser, den siste så sent som i 1679. Historien sier hun blant annet hadde hatt samkvem med Satan selv, for dette ble hun brent på bål. BMWE39turbo, Ron788m, ///M-ini95 og 19 andre reagerte på dette 22
m-blå Skrevet Juni 27 Skrevet Juni 27 BimmerFan!, Tore Høgvold, Lars S og 21 andre reagerte på dette 24
Reef89 Skrevet Juni 27 Skrevet Juni 27 Tore Høgvold, Orjan, Tony Soprano og 18 andre reagerte på dette 21
Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 12:46 Skrevet Søndag kl. 12:46 Fått på caps. Et tegn på at campingturen nærmer seg Orjan, Patryck, BimmerFan! og 12 andre reagerte på dette 15
Olaandref Skrevet Søndag kl. 13:25 Skrevet Søndag kl. 13:25 38 minutter siden, Eystein Ose skrev: Fått på caps. Et tegn på at campingturen nærmer seg Når skal vi få til en rundtur? 😃
Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 13:38 Skrevet Søndag kl. 13:38 Klar nårsomhelst! Olaandref reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Søndag kl. 15:03 Skrevet Søndag kl. 15:03 Jeg er så gammel at jeg husker da E39 var en stor bil… (Joda, den står lenger unna her, men den ser uansett ikke spesielt ruvende ut ved siden av moderne biler). eivi91, ///M-ini95, m-blå og 11 andre reagerte på dette 13 1
Dusy Skrevet Søndag kl. 17:09 Skrevet Søndag kl. 17:09 Ikke helt @Snagg30 stil med M4 cab denne her. Var egentlig en Audi A3 cab jeg hadde bestilt..men cab er jo heller ikke noe poeng på dagtid her i Montenegro når gradestokken viser 38 grader og han fra leiebilselskapet sier: «there’s no point taking the roof down, your head will get burnt» 🫠 eivi91, Ampera, ahj og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå