K-E Skrevet i går, 06:23 Skrevet i går, 06:23 (endret) Endelig tid til en skikkelig håndvask, innimellom de uttallige regnbygene her på vestlandet Bilen er for øvrig til salgs; https://www.finn.no/472368879 Endret i går, 06:23 av K-E eivi91, Saltkjelen, mr.pingu og 7 andre reagerte på dette 10
papertiger Skrevet i går, 10:11 Skrevet i går, 10:11 3 hours ago, K-E said: Endelig tid til en skikkelig håndvask, innimellom de uttallige regnbygene her på vestlandet Bilen er for øvrig til salgs; https://www.finn.no/472368879 Veldig fin bil med fin fargekombo 🤩 lykke til med salg sveigis og K-E reagerte på dette 2
Ampera Skrevet i går, 14:17 Skrevet i går, 14:17 Liten vask! eivi91, Marius2002, Joaroe og 13 andre reagerte på dette 16
mr.pingu Skrevet i går, 14:58 Skrevet i går, 14:58 På norgesferie #2 Reef89, papertiger, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13
RNJ Skrevet i går, 15:52 Skrevet i går, 15:52 18 hours ago, BimmerFan! said: Tusen takk, og i like måte! 😊 Hvilke hjul har du på din? Mine står oppført som "BMW LA Wheel V-Spoke 628 Bicolor" i utstyrslisten. Fargen er "Imperial-blau brillant metallic (A89)" som ser veldig likt ut med din. BimmerFan!, laffe, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
oledra Skrevet i går, 20:47 Skrevet i går, 20:47 Mellom regnbygene. Tøfft eller? Weltzin, BimmerFan!, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10
Mr Mykland Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ny polert😁 PS: kommer straks for salg Olaandref, HakonLimseth, Daniel. og 8 andre reagerte på dette 11
ahj Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ble nå blank etter de mange dagene med polering eivi91, BimmerFan!, Daniel. og 11 andre reagerte på dette 14
BimmerFan! Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden På 9.8.2026 den 17.52, RNJ skrev: Hvilke hjul har du på din? Mine står oppført som "BMW LA Wheel V-Spoke 628 Bicolor" i utstyrslisten. Fargen er "Imperial-blau brillant metallic (A89)" som ser veldig likt ut med din. Nydelig bil du også har! Ser at du har solfilm på rutene dine noe jeg ikke har. Det så veldig fint ut! Jeg har style 646 til sommeren og style 628 (samme felg som på din bil) til vinteren. Min bil har også Imperial-blau brillant metallic A89 fargen også har jeg nappa canberra beige interiør
Øyvind L. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tok et bilde på søndag. 😃 Marius2002, Ampera, GtiGtr og 2 andre reagerte på dette 5
RNJ Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 1 hour ago, BimmerFan! said: Nydelig bil du også har! Ser at du har solfilm på rutene dine noe jeg ikke har. Det så veldig fint ut! Jeg har style 646 til sommeren og style 628 (samme felg som på din bil) til vinteren. Min bil har også Imperial-blau brillant metallic A89 fargen også har jeg nappa canberra beige interiør Veldig fine felger. Jeg har samme felger både sommer og vinter. Jeg er ganske sikker på at bilen er levert ny med solfilmen men vet ikke hvilken pakke eller utstårskode det er. Interiøret er "Nappa/elfenbein-weiss" (NAEW). Fine biler Endret 59 minutter siden av RNJ Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå