Joakim. Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 (endret) Endret April 14, 2023 av Joakim Urke Marius2002, sveigis, KKME30 og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 14 minutter siden, Joakim Urke skrev: Rett og slett nydelig å se noe e28 her på denne tråden .🥰🥰. Joakim. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 Da va nye bilen hjemme😃 Kolstad Jr., Morten B, Lars S og 24 andre reagerte på dette 27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 23 hours ago, *MrB* said: Trofast sliter klar for sommer nr 10 i mitt eie. Hvem skulle trodd at dette designet fyller 20 år i år. For et utrolig lekkert eksemplar. Har du M sport sideskjørt? Såg veldig dype ut. skoglund, Walkabout, *MrB* og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 1 time siden, KKME30 skrev: Da va nye bilen hjemme😃 Gratulerer 😀 Denne er vel en av få Alpina som har vært i Norge nesten hele sitt liv. Har fulgt denne litt opp igjennom, hyggelig at den havnet hos en kjenner👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 1 hour ago, KKME30 said: Da va nye bilen hjemme😃 Gratulerer så mye 🤩👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer 😀 Denne er vel en av få Alpina som har vært i Norge nesten hele sitt liv. Har fulgt denne litt opp igjennom, hyggelig at den havnet hos en kjenner👍 Takk😃 ja denne var vell bare et år gammel da den bel tatt inn til norge. Den har vell gått i ditt destrikt før?🤔 ja tror den skal få et bra hjem her👍😅 3 timer siden, hanssae skrev: Gratulerer så mye 🤩👍 Tusen takk😃 kjekk bil og ha i samlingen😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 Sommerdekk på plass! Må få vasket og polert den snart også. Sportseter montert i bilen. Digg med grått interiør 😁 mslello, Marius2002 og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 God Jul da folkens! Evenol, Reef89, papertiger og 7 andre reagerte på dette 2 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 10 timer siden, KKME30 skrev: Takk😃 ja denne var vell bare et år gammel da den bel tatt inn til norge. Den har vell gått i ditt destrikt før?🤔 ja tror den skal få et bra hjem her👍😅 Tusen takk😃 kjekk bil og ha i samlingen😃 Nei jeg tror ikke den har gått her på Sørlandet. Har bare sett at bilen har dukket opp på Finn.no opp igjennom åra og blitt spottet i grupper her og på FB. Jeg har visst om den i mange år for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 12 timer siden, E.C. skrev: God Jul da folkens! Måtte å vert her det hadde kommet i stede for alt regnet han skal komme med i neste uke:) E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 (endret) On 4/14/2023 at 6:44 PM, papertiger said: Hvem skulle trodd at dette designet fyller 20 år i år. For et utrolig lekkert eksemplar. Har du M sport sideskjørt? Såg veldig dype ut. E60-designet har modnet bra, vil jeg si. M-sideskjørt ja. Skulle uansett lakke opp de originale, da de var slitt. Men så kom jeg over noen billige M-skjørt og tenkte: «Tja. Jeg har jo ambisjoner om full M, så kan jo begynne her». Men Full M lot vente på seg. Synes likevel den funker greit slik den er nå. Neste eier får heller «fullføre». Endret April 15, 2023 av *MrB* papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 1 time siden, *MrB* skrev: E60-designet har modnet bra, vil jeg si. M-sideskjørt ja. Jeg vil påstå at E60 er en av de mest tidløse bilene i historien. Historien har noen gode eksempler på biler som har tålt tidens tann usedvanlig bra. Du har Corvette C4, Jaguar E-Type, Citroën DS, MX-5, Lamborghini Miura…og BMW E60. Ikke bare ser den ut som en bil som kunne stått i ett 2023 showroom, den kjører sånn også. E60/61 er rett og slett fantastiske biler 😀 laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 Ser litt bedre ut med 275 dekk bak enn det gjør med 245 dekk. skoglund, mslello, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 Endelig ute av dvale Spacere på igjen: Marius2002, Lars S, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå