Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 19:01 Share Skrevet Fredag kl. 19:01 På 6.10.2024 den 23.20, Fredrik 90 skrev: "Hurtiglading" av min sekssylindrede elbil 😅 Første fylling siden Juli, med andre ord så har jeg nå kjørt 2400 km på en tank med bensin (70 liter). Når bensinen står så lenge i tanken så tenker jeg det er greit å fylle 98, den E10 95 bensinen er jo ikke så glad i å stå noe mer enn en måned. Første bensinfylling siden 6/10 😎 Har nå kjørt 2180 km på ca 60 liter bensin. Ladbar hybrid funker 👍 BimmerFan!, hemperen, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet i går, 09:35 Share Skrevet i går, 09:35 BimmerFan!, sveigis, Kolstad Jr. og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet 20 timer siden Share Skrevet 20 timer siden Ut og lufte alpinaen i finværet en tur😀 Ampera, m-blå, hanssae og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet 19 timer siden Share Skrevet 19 timer siden Nydelig å skli rundt i 7-er i slikt vintervær ❄️ m-blå, mslello, Skulebollen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå