*MrB* Skrevet Tirsdag kl. 17:46 Skrevet Tirsdag kl. 17:46 Sannsynligvis siste vask for året. Høststormen er på vei, så da er det vel bare å vente på våren? Ca 1000km i år. Imponerer ingen med slike tall… ///FredriK.S, StigJ, laffe og 22 andre reagerte på dette 25
papertiger Skrevet Tirsdag kl. 21:18 Skrevet Tirsdag kl. 21:18 3 hours ago, *MrB* said: Sannsynligvis siste vask for året. Høststormen er på vei, så da er det vel bare å vente på våren? Ca 1000km i år. Imponerer ingen med slike tall… Garage Queen! Hadde jeg hatt en slik bil hadde den blitt kjørt mer enn 1000km på en sesong, det kan jeg love deg. Lekker slede! Snagg30 reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Onsdag kl. 06:03 Skrevet Onsdag kl. 06:03 8 hours ago, papertiger said: Garage Queen! Hadde jeg hatt en slik bil hadde den blitt kjørt mer enn 1000km på en sesong, det kan jeg love deg. Lekker slede! Garage queen er ordet. Ren C&C-bil dette… Gått 107000km nå. (Laveste km-stand utenfor BMW welt?) Blir jo litt nedetid også. Ikke fordi den kneler, men noe småplukk er det jo. Sammen med preventivt vedlikehold. Ampera, Eystein Ose, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet Onsdag kl. 11:17 Skrevet Onsdag kl. 11:17 Treg 18 i høstsol: Reef89, Ampera, EspenM3css og 8 andre reagerte på dette 11
Andreas_R Skrevet Onsdag kl. 13:33 Skrevet Onsdag kl. 13:33 mslello, Lars89, E.C. og 13 andre reagerte på dette 16
Lars S Skrevet Onsdag kl. 15:01 Skrevet Onsdag kl. 15:01 (endret) Da var performance felgene på plass👍🙂 Endret Onsdag kl. 15:19 av Lars S Ingvaldsen, Sverre 2468, BMWE39turbo og 26 andre reagerte på dette 29
Ampera Skrevet Onsdag kl. 15:04 Skrevet Onsdag kl. 15:04 Lekkert, bedre enn sort. sveigis, Peak og Lars S reagerte på dette 2 1
Dusy Skrevet Torsdag kl. 10:41 Skrevet Torsdag kl. 10:41 Klargjøring for vinterdvale hos @Netlandet papertiger, Stawky, StigJ og 10 andre reagerte på dette 13
Eystein Ose Skrevet Torsdag kl. 20:54 Skrevet Torsdag kl. 20:54 Håper ikke dere er helt drittlei av denne enda. Jeg fikk med meg en sykt flink kompis på photoshoot og filming med drone, i en av Norges fineste daler. Nemlig Norangsdalen. Resultatene kommer i tråden min etterhvert viggo E34, Lars89, mathiseeen og 8 andre reagerte på dette 11
mr.pingu Skrevet Torsdag kl. 20:57 Skrevet Torsdag kl. 20:57 Spent på de 'ordentlige' bildende Eystein Ose reagerte på dette 1
liffi Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 3-4 turen i år vel 🤔😅 Lars S, papertiger, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ute å ser på uværets herjinger, kjører sikksakk mellom veltede trær og telefonstolper. Skikkelig høy sjø på utsiden av Tromøya 😎 Ampera og sveigis reagerte på dette 2
wbiter Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Tatt for noen dager siden. Eid i litt over en uke - enda i ekstase.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå