Snagg30 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 10 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg tenker at sine egne tråder fint kan handle om egne biler (primært BMW - forsvinner BMW-delen må man nok henstilles til Off Topic), verksted, garasjebygging og annet tjafs en måtte føle for å dele. Dette er jo et sted man etter hvert kjenner hverandre og da blir det litt mer som en "klubb med felles interesser" som i alle fall jeg synes er kjekt å følge med på. Men igjen - det er en balansegang som med alt annet. Ser ut til det blir å kjøpe inn Norges billigste i3 først kommende uke! Neida men dette gir mening, men det er som du sier det blir absolutt en liten klubb her inne hvor man kjenner hverandre. Og ønsket for å kunne dele egne biler er da selvsagt til stede og det finnes ingen bedre forum en bimmers, men man faller igjennom i et BMW forum uten BMW. fupsaker, ahj og Saltkjelen reagerte på dette 3
BrokeBoi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden @Eystein Ose nivået på bilparken til @Snagg30 går bare i en retning, og det er verken nedover eller sidelengs.💪 Det er vel bare et spørsmål om tid før han lurer på om det innafor med Koenigsegg eller Pagani tråd her inne. Snagg30, Orjan, Eystein Ose og 3 andre reagerte på dette 6
fupsaker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden 1 time siden, Snagg30 skrev: Ser ut til det blir å kjøpe inn Norges billigste i3 først kommende uke! Neida men dette gir mening, men det er som du sier det blir absolutt en liten klubb her inne hvor man kjenner hverandre. Og ønsket for å kunne dele egne biler er da selvsagt til stede og det finnes ingen bedre forum en bimmers, men man faller igjennom i et BMW forum uten BMW. Hysj på deg, jeg har ikke BMW, men den hvite legger jeg aldri ut noe av.
ahj Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden 1 time siden, Snagg30 skrev: Ser ut til det blir å kjøpe inn Norges billigste i3 først kommende uke! Neida men dette gir mening, men det er som du sier det blir absolutt en liten klubb her inne hvor man kjenner hverandre. Og ønsket for å kunne dele egne biler er da selvsagt til stede og det finnes ingen bedre forum en bimmers, men man faller igjennom i et BMW forum uten BMW. Bare kjøp en BMW modell bil til kidsa så er du innafor, litt rimeligere enn en 9 år gammel i3. fupsaker reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå