Lars89 Skrevet Oktober 4, 2024 Skrevet Oktober 4, 2024 Glad i å kjøre bil ivertfall Werther reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet November 5, 2024 Skrevet November 5, 2024 G8x-front blir stadig mer populært! mslello, Stawky, Yngvejos og 4 andre reagerte på dette 2 3 2
humpfy Skrevet November 5, 2024 Skrevet November 5, 2024 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: G8x-front blir stadig mer populært! Øyvind L., Marius2002, mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 3 1
E.C. Skrevet Februar 23 Skrevet Februar 23 Perfekt ratt for de som ikke liker å svinge så mye: https://www.facebook.com/marketplace/item/483850761393479/ uglefossen, mr.pingu, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
mr.pingu Skrevet Mars 12 Skrevet Mars 12 (endret) On 10/4/2024 at 3:43 PM, Reef89 said: Når var dette? Jeg kjørte akkurat der når den kom forbi der sånn 50m-100m senere. Jeg tror det var på forrige fredag eller torsdag? edit: Trykka meg inn på tråden og så viste det som siste innlegg haha, trodde det var nylig 🙈 Endret Mars 12 av mr.pingu Reef89 reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Mars 12 Skrevet Mars 12 Nei det var den dagen bildet ble postet her, om jeg husker riktig.
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 13:12 Skrevet Onsdag kl. 13:12 Hvordan fortelle at du er tysk (eller dansk) uten å fortelle at du er det.. E.C., BimmerFan!, uglefossen og 15 andre reagerte på dette 18
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 17:44 Skrevet Onsdag kl. 17:44 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Hvordan fortelle at du er tysk (eller dansk) uten å fortelle at du er det.. Hahaha, spot on…så spot on 😂 Iallfall når det gjelder Dansker 😅 Senest i dag så jeg en sølv siste generasjons Passat sedan (bare det at det er en ny Passat sedan er en kuriositet i seg selv) med halogenlys, stålfelger og fastmontert hengerfeste. Sleng på en 1,4 liters motor på 110 hester så er vi i mål. Og ja…den hadde danske skilter 😉 Saltkjelen reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Onsdag kl. 23:42 Skrevet Onsdag kl. 23:42 5 hours ago, Fredrik 90 said: Hahaha, spot on…så spot on 😂 Iallfall når det gjelder Dansker 😅 Senest i dag så jeg en sølv siste generasjons Passat sedan (bare det at det er en ny Passat sedan er en kuriositet i seg selv) med halogenlys, stålfelger og fastmontert hengerfeste. Sleng på en 1,4 liters motor på 110 hester så er vi i mål. Og ja…den hadde danske skilter 😉 Bilen er mest trolig kjøpt privat og det er det nesten ingen som gjør lenger i Danmark når det gjelder denne klassen biler. Alt er stort sett leasing eller firmabiler. Verditapet er enormt og få kjøper slike biler privat med mindre de har planer om å kjøre den helt ut. En annen ting vedr. stålfelgene er at veiene i Danmark begynner å bli veldig dårlige utenfor motorveiene. Jeg har 18" felger nå , men vurderer faktisk å kjøpe 16" felger (mest trolig stålfelger) for å få mer gummi og dermed vesentlig mer komfort.
eeikenes Skrevet Torsdag kl. 00:39 Skrevet Torsdag kl. 00:39 (endret) På 4.10.2024 den 16.54, Lars89 skrev: Glad i å kjøre bil ivertfall Kjenner til problemet, her er 2 som gikk noen mil i mitt eie, blir somregel fordelt utover fler biler.. Første her er en e36 320 og andre e91 325d Endret Torsdag kl. 00:41 av eeikenes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå