Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
7 timer siden, TorsteinAa skrev:

Han tenker nok at bilen er så fantastisk at den "selger seg selv", men ja solid beløp og bilen hadde nok sett finere ut med finere omgivelser. 

Tror egentlig det er bilen han vil vise fram, ikke omgivelsene 😄

Iallefall ikke noe jeg hadde reagert på hvis jeg var interessert i en slik bil. Og ikke omgivelsene....

Hvis en bil krever spesielle omgivelser for å se fin ut, så tror jeg at jeg hadde stått over uansett 😄

Men i mine øyne er bildene helt utmerket for å presentere bilen.

Endret av teerex
Skrevet

Du kan bruke pihole, men da må du være på nettverket der den står (kan bruke vpn hjem når du ikke er hjemme evt).

Skrevet
On 3/12/2025 at 7:28 AM, Saltkjelen said:

kommer man over noe man ikke liker eller bryr seg om - bla videre. 

Du mener å fremstå som et godt eksempel? 

Type politisk korrekt besserwisser med egen fanclub som har slengt dritt om BMW sitt design i årevis i Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc

Kanskje greit å leve som du preker før du slenger med leppa. Men bedre med dobbeltmoral enn ingen moral?

Man kommer lengre med å ta seg selv litt mindre høytidelig og tåle litt humor og harselering uten at man fyrer med alle pigga ute.  

Skrevet

Synes dette har blitt blåst litt ut av proporsjoner. Det hele startet jo bare med at noen delte sitt synspunkt på en finn-annonse, og det står tross alt i starten av tråden: "Føl dere fri til å diskutere annonsene." Samtidig synes jeg det er litt motstridende å reagere på at folk plasserer andre i "bås", mens man selv omtaler de som kommenterer/kritiserer annonser som et "skoleeksempel på en uføretrygda redneck".

Kan vi ikke bare la tråden flyte av seg selv, slik som den har gjort i snart 13 år 😃 

Skrevet
8 minutter siden, HakonLimseth skrev:

Kan vi ikke bare la tråden flyte av seg selv, slik som den har gjort i snart 13 år 😃 

Fun fact: tråden ble startet 10 dager før bilen min ble produsert (mandag 1. april 2013).

For ordens skyld snart 12 år siden ☺️

Skrevet
8 minutter siden, teerex skrev:

Fun fact: tråden ble startet 10 dager før bilen min ble produsert (mandag 1. april 2013).

For ordens skyld snart 12 år siden ☺️

Litt ivrig på regninga, begynner å bli seint på kvelden. 12 stemmer nok bedre ja :) 

Skrevet (endret)
2 timer siden, Werther skrev:

Type politisk korrekt besserwisser med egen fanclub som har slengt dritt om BMW sitt design i årevis i Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc

Kanskje greit å leve som du preker før du slenger med leppa. Men bedre med dobbeltmoral enn ingen moral?

Man kommer lengre med å ta seg selv litt mindre høytidelig og tåle litt humor og harselering uten at man fyrer med alle pigga ute.  

Tenkte jeg for første gang på lenge skulle logge meg inn i kveld og se hvordan ståa var her inne - blir nok en stund til neste gang også ja 👍

Endret av Walkabout
Skrevet
9 timer siden, Werther skrev:

Der var vi i gang igjen, ja. Jeg ser ikke at det å inngå en eviglang diskusjon med deg fører noe sted, men ettersom du har åpenbare problemer med meg er du hjertelig velkommen til å sende meg en PM slik at vi kan føre diskusjonen videre der.

Skrevet

Litt sånn motsatt av tråden men mye kunnskap om pris her og jeg står foran en diskusjon om verdi med forsikringsseskap, noen med formening?
Har en 2011 X3 30D 256hk med full m pakke på stort sett alt, nettop byttet komplett register med alle kjeder og drev fra topp til bunn.
Tvers gjennom strøken med nye Good Year sommer og vinterdekk.
Mye kan reell verdi på en sånn være?

Skrevet
12 timer siden, Kvasi skrev:

Litt sånn motsatt av tråden men mye kunnskap om pris her og jeg står foran en diskusjon om verdi med forsikringsseskap, noen med formening?
Har en 2011 X3 30D 256hk med full m pakke på stort sett alt, nettop byttet komplett register med alle kjeder og drev fra topp til bunn.
Tvers gjennom strøken med nye Good Year sommer og vinterdekk.
Mye kan reell verdi på en sånn være?

Km stand har endel å sei for verdien her.  Erfaringsmessig så er alltid første bud frå forsikringsselskapet kunstig lavt. Men for å finne verdi så er det jo å sjå på lignande biler på finn.  Du skal jo få igjen nok penger til å kunne kjøpe deg tilsvarande bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...