Werther Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 2 hours ago, laffe said: Heftig streamer på framruta😅 Jeg trodde slike i frontruta gikk ut på dato for 15 år siden...Man lærer noe nytt stadig vekk. På en måte er det kult at folk tørr å skille seg ut i mengden og ta den helt ut, men fargen "Tiffany Blue" blir litt i overkant på en 5-serie, spesielt med sotede glass overalt og "send nudes"-logo på bakluka. Litt spesielt å hore opp en 535 med lav km. Slike stunt pleier å være forbeholdt 520d med høy km.... Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 1 time siden, Werther skrev: Jeg trodde slike i frontruta gikk ut på dato for 15 år siden...Man lærer noe nytt stadig vekk. På en måte er det kult at folk tørr å skille seg ut i mengden og ta den helt ut, men fargen "Tiffany Blue" blir litt i overkant på en 5-serie, spesielt med sotede glass overalt og "send nudes"-logo på bakluka. Litt spesielt å hore opp en 535 med lav km. Slike stunt pleier å være forbeholdt 520d med høy km.... Ja, får nesten følelsen av at det er en viss dose humor/ironi over det. Så ja, jeg og syns det var litt kult, når det er gjort med såpass ny og dyr bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 (endret) Denne her var nydelig, herlig farge og for noen stoler. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=206897601 Endret Februar 3, 2021 av Snagg30 Sjakalen, sveigis, mslello og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 6 minutter siden, Snagg30 skrev: Denne her var nydelig, herlig farge og for noen stoler. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=206897601 Å herregud sier jeg 💕💕 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 3 minutter siden, sveigis skrev: Å herregud sier jeg 💕💕 Må ha vært noe helt spesielt i sin tid? 1380kg med 270hk i 1977 må ha vært spesielt. Sjakalen og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 2 minutter siden, Snagg30 skrev: Må ha vært noe helt spesielt i sin tid? 1380kg med 270hk i 1977 må ha vært spesielt. Går bra denne ja . Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 22 timer siden, Lars89 skrev: Ungdommen har for mye penger! (Oil... Nå hørtes jeg gammel ut...) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=206740057 Her er jo alt feil, det er helt utrolig hvilken evne enkelte unge har til å få en lekker bil til å se ut som noe gammelt ræl. Bilen ser jo helt herpa ut, kjører rundt med sprekt frontrute fordi de ikke har råd til egenandelen på 1500 kr for å få bytta den. Denne har sikkert blitt passet godt på. Lekker finish på den lakkeringa av interiørlistene også... Dette her er en "sykdom" BMW har som merkeimage, på bruktmarkedet så tiltrekker disse bilene seg så mye rusk og rask. Snagg30, papertiger, Sjakalen og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 33 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Her er jo alt feil, det er helt utrolig hvilken evne enkelte unge har til å få en lekker bil til å se ut som noe gammelt ræl. Bilen ser jo helt herpa ut, kjører rundt med sprekt frontrute fordi de ikke har råd til egenandelen på 1500 kr for å få bytta den. Denne har sikkert blitt passet godt på. Lekker finish på den lakkeringa av interiørlistene også... Dette her er en "sykdom" BMW har som merkeimage, på bruktmarkedet så tiltrekker disse bilene seg så mye rusk og rask. Hvem bryr seg. Shattered og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Dette her er en "sykdom" BMW har som merkeimage, på bruktmarkedet så tiltrekker disse bilene seg så mye rusk og rask. Enig, når det nå begynner å kjøre rundt F10/11 med dieselstuss så kjenner jeg på at det er på tide å bevege seg bort fra karosseriet. Marius2002, BMWE39turbo, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 1 time siden, Netlandet skrev: Hvem bryr seg. Jeg 27 minutter siden, Walkabout skrev: Enig, når det nå begynner å kjøre rundt F10/11 med dieselstuss så kjenner jeg på at det er på tide å bevege seg bort fra karosseriet. Ja det virker som om det går til ett visst punkt så bikker det over. Så fort prisene kommer under ett nivå så er det ett annet klientell som får tak på disse bilene. Målet her er ikke at ting skal se bra ut og samsvare med bilens øvrige design. Det skal være harry, dieselstuss og eBay fjas. Sånn har det alltid vært med 5-serie... Ellers så tenker jeg som deg, når denne "trenden" kommer til den bilen du selv kjøre da er det på tide å bytte karroseri. Heldigvis er det noen år igjen til G30 er der 😅 Sjakalen og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Du har desverre helt rett og dette er typisk på 5-serie... forstår ikke hvorfor folk vil gjøre slike stygge ting med en såpass flott bil... må jo være utrolig vanskelig å få solgt. I dette tilfellet er det folie... som er jæv** dyrt.. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 4, 2021 Share Skrevet Februar 4, 2021 (endret) Om noen ønsker seg en ypperlig 7-serie! Har du tenkt å bytte ut med noe enda mer spennende @Tony Soprano? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=205535457 Endret Februar 4, 2021 av Snagg30 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 5, 2021 Share Skrevet Februar 5, 2021 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=200720904 Tøff F90 M5 som merkelig nok mangler 360 kamera? Den har heldigvis B&W anlegg da... Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 5, 2021 Share Skrevet Februar 5, 2021 @Fredrik 90 du har dessverre helt rett. @FransEirik dette gjelder dessverre ikke bare 5-serie. Bare se på F30-F36-gruppa på Facebook (som jeg for øvrig meldte meg ut av for litt siden pga det ekstremt lave nivået på spørsmål og emner), 3- og til dels 4-serie er offer for akkurat det samme. Jeg klarer ikke å begripe hvordan folk kan tenke at "dette, dette er en fin stil". For det er akkurat det - det er totalt stilløst. Sjakalen og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2021 Share Skrevet Februar 5, 2021 1 time siden, BrokeBoi skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=200720904 Tøff F90 M5 som merkelig nok mangler 360 kamera? Den har heldigvis B&W anlegg da... Heldigvis er 360-kameraer vesentlig billigere (og enklere) å ettermontere enn B&W. BrokeBoi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå