Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 hours ago, laffe said:

Heftig streamer på framruta😅

Jeg trodde slike i frontruta gikk ut på dato for 15 år siden...Man lærer noe nytt stadig vekk. 

På en måte er det kult at folk tørr å skille seg ut i mengden og ta den helt ut, men fargen "Tiffany Blue" blir litt i overkant på en 5-serie, spesielt med sotede glass overalt og "send nudes"-logo på bakluka. 

Litt spesielt å hore opp en 535 med lav km. Slike stunt pleier å være forbeholdt 520d med høy km....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Werther skrev:

Jeg trodde slike i frontruta gikk ut på dato for 15 år siden...Man lærer noe nytt stadig vekk. 

På en måte er det kult at folk tørr å skille seg ut i mengden og ta den helt ut, men fargen "Tiffany Blue" blir litt i overkant på en 5-serie, spesielt med sotede glass overalt og "send nudes"-logo på bakluka. 

Litt spesielt å hore opp en 535 med lav km. Slike stunt pleier å være forbeholdt 520d med høy km....

Ja, får nesten følelsen av at det er en viss dose humor/ironi over det. Så ja, jeg og syns det var litt kult, når det er gjort med såpass ny og dyr bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Lars89 skrev:

Ungdommen har for mye penger! 

(Oil... Nå hørtes jeg gammel ut...)

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=206740057

Her er jo alt feil, det er helt utrolig hvilken evne enkelte unge har til å få en lekker bil til å se ut som noe gammelt ræl. Bilen ser jo helt herpa ut, kjører rundt med sprekt frontrute fordi de ikke har råd til egenandelen på 1500 kr for å få bytta den. Denne har sikkert blitt passet godt på. Lekker finish på den lakkeringa av interiørlistene også...

Dette her er en "sykdom" BMW har som merkeimage, på bruktmarkedet så tiltrekker disse bilene seg så mye rusk og rask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Her er jo alt feil, det er helt utrolig hvilken evne enkelte unge har til å få en lekker bil til å se ut som noe gammelt ræl. Bilen ser jo helt herpa ut, kjører rundt med sprekt frontrute fordi de ikke har råd til egenandelen på 1500 kr for å få bytta den. Denne har sikkert blitt passet godt på. Lekker finish på den lakkeringa av interiørlistene også...

Dette her er en "sykdom" BMW har som merkeimage, på bruktmarkedet så tiltrekker disse bilene seg så mye rusk og rask. 

Hvem bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Dette her er en "sykdom" BMW har som merkeimage, på bruktmarkedet så tiltrekker disse bilene seg så mye rusk og rask. 

Enig, når det nå begynner å kjøre rundt F10/11 med dieselstuss så kjenner jeg på at det er på tide å bevege seg bort fra karosseriet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Netlandet skrev:

Hvem bryr seg.

Jeg

27 minutter siden, Walkabout skrev:

Enig, når det nå begynner å kjøre rundt F10/11 med dieselstuss så kjenner jeg på at det er på tide å bevege seg bort fra karosseriet. 

Ja det virker som om det går til ett visst punkt så bikker det over. Så fort prisene kommer under ett nivå så er det ett annet klientell som får tak på disse bilene. Målet her er ikke at ting skal se bra ut og samsvare med bilens øvrige design. Det skal være harry, dieselstuss og eBay fjas. Sånn har det alltid vært med 5-serie...

Ellers så tenker jeg som deg, når denne "trenden" kommer til den bilen du selv kjøre da er det på tide å bytte karroseri. Heldigvis er det noen år igjen til G30 er der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik 90 du har dessverre helt rett.

@FransEirik dette gjelder dessverre ikke bare 5-serie. Bare se på F30-F36-gruppa på Facebook (som jeg for øvrig meldte meg ut av for litt siden pga det ekstremt lave nivået på spørsmål og emner), 3- og til dels 4-serie er offer for akkurat det samme. Jeg klarer ikke å begripe hvordan folk kan tenke at "dette, dette er en fin stil". For det er akkurat det - det er totalt stilløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...