Otis Skrevet Onsdag kl. 09:07 Skrevet Onsdag kl. 09:07 Er dette seriøse innlegg på Facebook eller trolling? Jeg frykter for at dette er seriøse innlegg, og det er ikke positivt. Verken for bilene eller menneskeheten.
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 10:00 Skrevet Onsdag kl. 10:00 51 minutter siden, Otis skrev: Er dette seriøse innlegg på Facebook eller trolling? Jeg frykter for at dette er seriøse innlegg, og det er ikke positivt. Verken for bilene eller menneskeheten. Tror faktisk mesteparten er seriøse. Den med lakken på hengerkula var så ille at jeg ble usikker😅 men for hvert dumme seriøse innlegg senkes terskelen for nye dumme innlegg har desverre blitt alt for enkelt og gå rett på nett og søke hjelp fremfor og prøve og finne ut av ting selv, så folk blir jo hjelpeløse Saltkjelen, fupsaker, Heik80 og 1 annen reagerte på dette 4
Iv3rs3n Skrevet Onsdag kl. 11:32 Skrevet Onsdag kl. 11:32 Aner ikke hvor jeg skal spørre, men prøver her. 😁 Hva liker folk anngående prosjekt-tråder. Egne tråder som skiller hvert kjøretøy man driver på med, eller en kombinert "jeg har i garasjen"-tråd hvor alt mulig samles i ett med utvikling/historie om hva som foregår i garasjen? 🧐
HakonLimseth Skrevet Onsdag kl. 12:12 Skrevet Onsdag kl. 12:12 36 minutter siden, Iv3rs3n skrev: Aner ikke hvor jeg skal spørre, men prøver her. 😁 Hva liker folk anngående prosjekt-tråder. Egne tråder som skiller hvert kjøretøy man driver på med, eller en kombinert "jeg har i garasjen"-tråd hvor alt mulig samles i ett med utvikling/historie om hva som foregår i garasjen? 🧐 Jeg samlet alle mine under en, men er også flere som har for hvert kjøretøy de har. Gjør det som passer best for deg 😄 Er egentlig ganske fint å ha en tråd på bilen/bilene sine, veldig greit å ha alt dokumentert hvis bilen skal selges. Iv3rs3n reagerte på dette 1
ahj Skrevet Onsdag kl. 14:26 Skrevet Onsdag kl. 14:26 2 timer siden, Iv3rs3n skrev: Aner ikke hvor jeg skal spørre, men prøver her. 😁 Hva liker folk anngående prosjekt-tråder. Egne tråder som skiller hvert kjøretøy man driver på med, eller en kombinert "jeg har i garasjen"-tråd hvor alt mulig samles i ett med utvikling/historie om hva som foregår i garasjen? 🧐 Jeg må si at jeg liker alt i en. Lettere å følge med og flere oppdateringer. Iv3rs3n, Snagg30 og laffe reagerte på dette 3
GtiGtr Skrevet Onsdag kl. 14:50 Skrevet Onsdag kl. 14:50 3 timer siden, Iv3rs3n skrev: Aner ikke hvor jeg skal spørre, men prøver her. 😁 Hva liker folk anngående prosjekt-tråder. Egne tråder som skiller hvert kjøretøy man driver på med, eller en kombinert "jeg har i garasjen"-tråd hvor alt mulig samles i ett med utvikling/historie om hva som foregår i garasjen? 🧐 Egne tråder på prosjekter slik at det er enklere å følge med, samletråd på "bruksbil" og livet ellers? Iv3rs3n, Skulebollen og sveigis reagerte på dette 3
Skulebollen Skrevet Onsdag kl. 18:21 Skrevet Onsdag kl. 18:21 3 timer siden, GtiGtr skrev: Egne tråder på prosjekter slik at det er enklere å følge med, samletråd på "bruksbil" og livet ellers? Ja, det er i vertfall slik vi proffbloggerne gjer det laffe, fupsaker, GtiGtr og 4 andre reagerte på dette 7
Emilsen Skrevet Onsdag kl. 20:38 Skrevet Onsdag kl. 20:38 På 13.1.2026 den 20.30, Makky123 skrev: Sjekket for Hamburg - Villach for oss i egen sovekupé i juli, 10300kr med frokost. Stivt 😆 Vi betalte 13k i 2023 tur retur Hamburg - Innsbruck, 3 pers, 3 mc uten sovekupé. Motorsykkel, Autobahn (veldig slitsomt på mc) og kort ferie gjorde at vi synes det ble verdt det. Reise på morgenen fredag hjemmefra og være uthvilt i Alpene lørdag morgen hørtes veldig fint ut. Manglet bare sovekupé! Makky123 reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Onsdag kl. 21:45 Skrevet Onsdag kl. 21:45 3 hours ago, Skulebollen said: Ja, det er i vertfall slik vi proffbloggerne gjer det Egentlig ganske overraska over at du enda ikke har dukka opp på Vixen Awards, med den følgerskaren du har Saltkjelen, sveigis, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
Snagg30 Skrevet i går, 10:13 Skrevet i går, 10:13 Vi har en merkelig vinter i år, penere vær nå en sommeren 😅 7+ og tørre veier og gode meldinger så kommer vår stemningen tidlig GtiGtr, sveigis, KireS og 10 andre reagerte på dette 9 3 1
Fredrik 90 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 1 time siden, Snagg30 skrev: Vi har en merkelig vinter i år, penere vær nå en sommeren 😅 7+ og tørre veier og gode meldinger så kommer vår stemningen tidlig Jeg snakka med en som hadde bodd 12 år i Ålesund før han flytta til Arendal. Han var litt lei av å ha høst hele året som han sa 🤣 Men de enorme mengdene med våt snø som vi kan risikere å få her på palmekysten kunne jeg klart meg uten, men når våren begynner i Mars og vinteren egentlig ikke starter før Januar så tørr jeg ikke klage.
Snagg30 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 5 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg snakka med en som hadde bodd 12 år i Ålesund før han flytta til Arendal. Han var litt lei av å ha høst hele året som han sa 🤣 Men de enorme mengdene med våt snø som vi kan risikere å få her på palmekysten kunne jeg klart meg uten, men når våren begynner i Mars og vinteren egentlig ikke starter før Januar så tørr jeg ikke klage. Ja det er veldig mye dårlig vær her, men her ute på kysten på øya vi bor kommer vi oss unna veldig ofte alt som heter vinter. Har aldri kjørt så mye entusiast bil på vinter som nå i år f.eks. og kun på tørt føre med sommerdekk. Men når mars kommer så er det nok bare å finne frem regnjakke og paraply her ja fupsaker, KMT, Tony Soprano og 3 andre reagerte på dette 6
Iv3rs3n Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Etter diverse feedback på mitt forrige innlegg så gjør jeg som proffbloggerne 😎 Da skal jeg se å få formulert en prosjekttråd på M5'en også siden den blir mer omfattende enn småfiks. Har en for M3'n allerede men det har vært labert med framgang. Jeg hadde helt sikkert hatt mye mer innhold i en samletråd for bruksbil og annet relevant motorrelatert for dem som syns det er gøy å følge med. 😅 GtiGtr, fupsaker, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5
GtiGtr Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 3 timer siden, Iv3rs3n skrev: Etter diverse feedback på mitt forrige innlegg så gjør jeg som proffbloggerne 😎 Da skal jeg se å få formulert en prosjekttråd på M5'en også siden den blir mer omfattende enn småfiks. Har en for M3'n allerede men det har vært labert med framgang. Jeg hadde helt sikkert hatt mye mer innhold i en samletråd for bruksbil og annet relevant motorrelatert for dem som syns det er gøy å følge med. 😅 Ja takk begge deler, kan aldri få får mange tråder på et bilforum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå