Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette seriøse innlegg på Facebook eller trolling? Jeg frykter for at dette er seriøse innlegg, og det er ikke positivt. Verken for bilene eller menneskeheten.

Skrevet
51 minutter siden, Otis skrev:

Er dette seriøse innlegg på Facebook eller trolling? Jeg frykter for at dette er seriøse innlegg, og det er ikke positivt. Verken for bilene eller menneskeheten.

Tror faktisk mesteparten er seriøse. Den med lakken på hengerkula var så ille at jeg ble usikker😅 men for hvert dumme seriøse innlegg senkes terskelen for nye dumme innlegg

har desverre blitt alt for enkelt og gå rett på nett og søke hjelp fremfor og prøve og finne ut av ting selv, så folk blir jo hjelpeløse

Skrevet

Aner ikke hvor jeg skal spørre, men prøver her. 😁

Hva liker folk anngående prosjekt-tråder. Egne tråder som skiller hvert kjøretøy man driver på med, eller en kombinert "jeg har i garasjen"-tråd hvor alt mulig samles i ett med utvikling/historie om hva som foregår i garasjen? 🧐

Skrevet
36 minutter siden, Iv3rs3n skrev:

Aner ikke hvor jeg skal spørre, men prøver her. 😁

Hva liker folk anngående prosjekt-tråder. Egne tråder som skiller hvert kjøretøy man driver på med, eller en kombinert "jeg har i garasjen"-tråd hvor alt mulig samles i ett med utvikling/historie om hva som foregår i garasjen? 🧐

Jeg samlet alle mine under en, men er også flere som har for hvert kjøretøy de har. Gjør det som passer best for deg 😄

Er egentlig ganske fint å ha en tråd på bilen/bilene sine, veldig greit å ha alt dokumentert hvis bilen skal selges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...