Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 hours ago, Fredrik 90 said:

Er det ikke bare å samle noen sterke karer å bære den vekk? Bulker man noe i forbindelse med løftingen så kan man trøste seg med at en slik Peugeot er verd ca 300 kr 😅

Haha jeg er ikke eneste som har tenkt den tanken.

Møtt eier, var ikke mest oppegående type. "Nylig flyttet inn og viste ikke hvor jeg skulle parkere ellers"

Dette kommer til å bli å fin naboen 🙈 

Skrevet (endret)

Edit: Så nå at du hadde fått kontakt med eieren.

God start på naboskapet 🤣

Endret av Makky123
Skrevet (endret)

Nokon som husker reglemanget ang senkesett og TUV på veteranbil?  Kompis med Renault 5 GTE har funne coilovers fra GAZ i England, men uten TUV. Riktig nok følger det med dokument som står "for road use".   Husker eg feil eller var det lempet på regelverket her så det burde bli godkjent? 

Screenshot_20260304_093327_Messenger.jpg

Endret av GtiGtr
Skrevet
6 minutter siden, GtiGtr skrev:

Nokon som husker reglemanget ang senkesett og TUV på veteranbil?  Kompis med Renault 5 GTE har funne coilovers fra GAZ i England, men uten TUV. Riktig nok følger det med dokument som står "for road use".   Husker eg feil eller var det lempet på regelverket her så det burde bli godkjent? 

https://www.vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/ombygging/ombygging-av-kjoretoy/

Sjå PDFen under "Bil 30 år eller eldre"

Skrevet
12 timer siden, mr.pingu skrev:

Haha jeg er ikke eneste som har tenkt den tanken.

Møtt eier, var ikke mest oppegående type. "Nylig flyttet inn og viste ikke hvor jeg skulle parkere ellers"

Dette kommer til å bli å fin naboen 🙈 

Du får se positivt på det, heretter kan det bare gå oppover.😁

Skrevet (endret)
23 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Er det ikke bare å samle noen sterke karer å bære den vekk? Bulker man noe i forbindelse med løftingen så kan man trøste seg med at en slik Peugeot er verd ca 300 kr 😅

Haha. På en fest en gang jeg var for mange år siden så var det en depressiv fyr som hadde blitt dumpet av dama. Han hadde kjørt dit i en sånn liten lett drittbil. Etter mange trusler om at han skulle kjøre (i fylla) gikk vi ut og løftet bilen hans så den sto på tvers i innkjøringen med høye brøytekanter rett foran og bak bilen. 

Endret av 316
Skrevet
22 minutter siden, 316 skrev:

Haha. På en fest en gang jeg var for mange år siden så var det en depressiv fyr som hadde blitt dumpet av dama. Han hadde kjørt dit i en sånn liten lett drittbil. Etter mange trusler om at han skulle kjøre (i fylla) gikk vi ut og løftet bilen hans så den sto på tvers i innkjøringen med høye brøytekanter rett foran og bak bilen. 

på Ungdomsskolen hadde vi en lærer med en VW Boble den greidde vi å flytte noen m kan du si :P 

Skrevet
1 hour ago, Haug530D said:

på Ungdomsskolen hadde vi en lærer med en VW Boble den greidde vi å flytte noen m kan du si :P 

Haha akkurat det sammen her, læreren hadde sånn Smart. Den satt vi på andre siden av parkeringsplassen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...