Makky123 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 43 minutter siden, Snagg30 skrev: Eneste stedet jeg har råda til drivstoff etter siste dagene 🥲 Besparelsen på drivstoff tok staten likevel 😆🤟 Snagg30 reagerte på dette 1
laffe Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 1 time siden, Snagg30 skrev: Eneste stedet jeg har råda til drivstoff etter siste dagene 🥲 Vet ikke om det er noen trøst, men kan jo prøveå trøste deg med at bøtene også er en del billigere enn i moderlandet😅
Skulebollen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Som mange andre skriver, Bimmers leverer alltid! Takket vere @Ampera har jeg nå fått kjøpt ett sett HRE hjul som ligger trygt lagret hos han til jeg skal på rudskogen senere i april og kan ta dem med hjem. Uten han hadde nok hjulene blitt solgt til en annen potensiell kjøper. Meget takknemlig!🥰 Lars89, BimmerFan!, BMWE39turbo og 7 andre reagerte på dette 10
Snagg30 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 15 minutter siden, laffe skrev: Vet ikke om det er noen trøst, men kan jo prøveå trøste deg med at bøtene også er en del billigere enn i moderlandet😅 Ja måtte dra på smilebandet når jeg las bota samt at der ikke stod noe om prikker😂 laffe reagerte på dette 1
awt Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden …men fikk du «vanlig» bot eller dobbel bot? Har lest flere steder at man får høyere bot om man blir tatt med henger/vogn i Sverige kontra om man kun blir tatt med bil. Har derimot aldri klart å finne noen offisielle kilder på dette. Jeg glemmer også ofte at tempo 100 ikke gjelder i Sverige, fort gjort det der. 😬 …ikke at jeg har tempo 100-godkjenning, men det er en annen sak. Så til det kjedelige. Nå vet jeg riktignok ikke hva du drar på, men siden jeg så et bilde av 6GT med bilhenger i en annen tråd, så antar jeg det er dette? Isåfall har du ikke lov i Norge heller, da tillatt totalvekt på henger ikke kan overstige bilens egenvekt for at Tempo 100 skal gjelde. Man skal ha en ganske tung bil for å få dette til med en bilhenger. Selv om hengeren i seg selv er godkjent, har man ikke lov om bilen ikke oppfølger kravene. Marius2002 og Otis reagerte på dette 2
Bensin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har en BMW F31 2013 320i WBA3G710X0F900415 hvor jeg opplever at bremser henger på høyre bak. Tok så å smørte opp glidebolter og hadde på bremsepasta på kontaktflatene mellom skiver og caliper, uten at det hadde noen effekt. Grubler litt i om en skal kjøpe ny caliper, eller rep. kit. Er det noen som har mål på stempel? Ser det fins i utgave 42mm og 44mm. Skulle ha målt mens jeg holdt på sett i ettertid.
Fredrik 90 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 4 timer siden, Snagg30 skrev: Eneste stedet jeg har råda til drivstoff etter siste dagene 🥲 Ble helt overrasket da jeg så bensin kosta 16,- litern langs motorveien i Polen. Gikk fra å betale 24,- per liter i byen i Tyskland (her kosta det 29,- per liter langs Autobahn). Skulle nesten kjøpt noen kanner og tatt med hjem 😅
E.H.D Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 5 timer siden, Skulebollen skrev: Som mange andre skriver, Bimmers leverer alltid! Takket vere @Ampera har jeg nå fått kjøpt ett sett HRE hjul som ligger trygt lagret hos han til jeg skal på rudskogen senere i april og kan ta dem med hjem. Uten han hadde nok hjulene blitt solgt til en annen potensiell kjøper. Meget takknemlig!🥰 Spennende, hvilke HRE felger er det snakk om?
Snagg30 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) @awt jeg fikk vanlig bot på 2400kr, ble tatt i 108km/t i 80 sona og han slo av 10km/t for å være sikker dag og natt i forhold til Norge Ja har blitt klar over det i nyere tid dessverre. Litt uryddig fra forhandler å ikke opplyse om dette, men sann er det. @Fredrik 90 synes alt i Tyskland i år var drit dyrt, mulig det har vært slik tidligere men blødde jo penger hvert eneste stopp.. kaffe på autobahn va jo 60kr 😅 fikk tanket opp hjemme her i kveld Endret 2 timer siden av Snagg30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå