Makky123 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 43 minutter siden, Snagg30 skrev: Eneste stedet jeg har råda til drivstoff etter siste dagene 🥲 Besparelsen på drivstoff tok staten likevel 😆🤟 Snagg30 reagerte på dette 1
laffe Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden 1 time siden, Snagg30 skrev: Eneste stedet jeg har råda til drivstoff etter siste dagene 🥲 Vet ikke om det er noen trøst, men kan jo prøveå trøste deg med at bøtene også er en del billigere enn i moderlandet😅
Skulebollen Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Som mange andre skriver, Bimmers leverer alltid! Takket vere @Ampera har jeg nå fått kjøpt ett sett HRE hjul som ligger trygt lagret hos han til jeg skal på rudskogen senere i april og kan ta dem med hjem. Uten han hadde nok hjulene blitt solgt til en annen potensiell kjøper. Meget takknemlig!🥰 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden 15 minutter siden, laffe skrev: Vet ikke om det er noen trøst, men kan jo prøveå trøste deg med at bøtene også er en del billigere enn i moderlandet😅 Ja måtte dra på smilebandet når jeg las bota samt at der ikke stod noe om prikker😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå