ehaugsnes Skrevet August 19 Skrevet August 19 Hva er grunnen til dette? Leste i kommentarfeltet at fler og hadde opplevd høggeri som presser hele biler uten mulighet for og kjøpe deler. Jævla synd om det stemmer
papertiger Skrevet August 19 Skrevet August 19 (endret) Har noen av dere tilbehørskatalog for F11 LCI tilgjengelig? Har F11 inne hos Bavaria for opplakkering av bakdel på forsikringssak, og de påstår de ikke finner den terskellista i rustfritt stål som er montert, hos GS i EPC. Jeg mener å ha sett den i tilbehørskatalogen jeg hadde i pdf en gang, men finner selvsagt ikke denne igjen. Jeg finner den heller ikke i EPC. Eller kan den være uoriginal? Ser det selges noe lignende hos skruvat. vurderer alternativt å pitche at de kan montere denne folien fra ACS: eller noen andre forslag? Bare la være å montere ny? Bakfanger skal lakkeres. Endret August 19 av papertiger
Skulebollen Skrevet August 19 Skrevet August 19 La for guds skyld vær og monter ny 🙈 legg en ppf folie eller ta hensyn når ting blir løftet inn og ut av bil😬 ahj, Eystein Ose og BMWE39turbo reagerte på dette 3
papertiger Skrevet August 19 Skrevet August 19 2 minutes ago, Skulebollen said: La for guds skyld vær og monter ny 🙈 legg en ppf folie eller ta hensyn når ting blir løftet inn og ut av bil😬 😂 har faktisk tenkt samme tanken. Blank PPF folie er et godt alternativ. Skulebollen reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet August 19 Skrevet August 19 16 minutter siden, papertiger skrev: 😂 har faktisk tenkt samme tanken. Blank PPF folie er et godt alternativ. Jeg fjernet folie fra GT3’n som hadde stått på siden 2019, den såg mildt sagt helt jævlig ut. Var spent på hvordan det såg ut men her ser man godt hvor bra folie fungerer, før bilder viser egentlig ikke hvor ille det var men tenkte ikke over å ta skikkelig bilde. før: etter: sveigis, BMWE39turbo, Lars89 og 2 andre reagerte på dette 4 1
Daniel. Skrevet August 19 Skrevet August 19 Finnes det noe magisk triks for å få gummipakninger på dørene til å slutte å knirke? Fikk noe på de som tydeligvis inneholder noe silikon greier og det er jo tydeligvis helt katastrofe for BMW sine sensitive pakninger 🤷♂️ Har prøvd med BMW sin egen silicone remover og har også prøvd med rubber care etterpå, ble stille en kort stund før det begynte å knirke igjen.
Werther Skrevet August 19 Skrevet August 19 (endret) On 8/17/2025 at 7:33 PM, *MrB* said: Hvor lenge kan man egentlig ha samme olje på bilen? Oljen på bildet har 2 år og knappe 2000km under beltet. Så jo nesten ny ut. Og jeg som hadde dårlig samvittighet for at jeg skippet oljeskift i fjor… Min rekord er vel 3 år. Mest fordi den kun ble kjørt 6000km på de tre årene, og den ble kun "langkjørt" de få turene den ble brukt. Det er penger ut av vinduet å bytte olje hvert år hvis man kjører lite. Du må roe ned nevrosen din - biler tåler å bli kjørt og få en pause. Olje eldes ikke i rekordfart. Det går fint. Endret August 19 av Werther
E.C. Skrevet August 19 Skrevet August 19 7 minutes ago, Daniel. said: Finnes det noe magisk triks for å få gummipakninger på dørene til å slutte å knirke? https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1210175
Ingvaldsen Skrevet August 19 Skrevet August 19 6 minutter siden, Daniel. skrev: Finnes det noe magisk triks for å få gummipakninger på dørene til å slutte å knirke? Fikk noe på de som tydeligvis inneholder noe silikon greier og det er jo tydeligvis helt katastrofe for BMW sine sensitive pakninger 🤷♂️ Har prøvd med BMW sin egen silicone remover og har også prøvd med rubber care etterpå, ble stille en kort stund før det begynte å knirke igjen. kjøpte den dyre silikonstiften fra bmw, den skal fungere ser det ut for. vist ikke har jeg god erfaring med matolje. Gleitmittel Carbaflo KSP 105 Delenr: 83230309627 Daniel. reagerte på dette 1
Werther Skrevet August 19 Skrevet August 19 (endret) 3 hours ago, ehaugsnes said: Hva er grunnen til dette? Dødsbo. Eller så er eieren møkk lei av prutere som skal ha bilen gratis. Jeg ga selv vekk en bruktbil til typisk 75000kr til en kamerat for under halv pris da jeg ikke orket hundrevis av afghanere og pakistanere som skulle ha betalt for å hente bilen. Endret August 19 av Werther
Daniel. Skrevet August 19 Skrevet August 19 11 minutter siden, E.C. skrev: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1210175 Tror ikke det er den pakningen som lager lyd 🤔 Er vel den andre pakningen på døren samt den i karmen. For lyden høres ut som gummi som blir gnidd mot gummi.
Fredrik 90 Skrevet August 19 Skrevet August 19 3 timer siden, ehaugsnes skrev: Hva er grunnen til dette? Leste i kommentarfeltet at fler og hadde opplevd høggeri som presser hele biler uten mulighet for og kjøpe deler. Jævla synd om det stemmer Noen ganger er det dødsbo hvor eier hadde ett ønske om at ingen andre skulle få ha bilen eller plukke den i deler. For meg en utrolig egoistisk og sneversynt holdning samme hvor mye man skal respektere noen sitt siste ønske. De fleste bilopphuggere er i markedet for å selge deler, spesielt lukrativt må det være på biler som ikke lenger er vanlige. Så jeg tviler sterkt på ryktene om at høgere bare presser biler på pur faen, da er det i såfall fordi de har nok av de aktuelle delene på lager. Tviler på at dette gjelder for E34… Dette er bare trist og så ekstremt bortkastet. Jeg har sagt til kona at hvis jeg dauer så skal E34en doneres til ungene mine ettersom det er favoritt bilen dems 😀 Men det blir noen år før de selv kan sette seg bak rattet da… 😬 Shattered, fupsaker og Werther reagerte på dette 3
Reef89 Skrevet August 19 Skrevet August 19 30 minutter siden, Daniel. skrev: Finnes det noe magisk triks for å få gummipakninger på dørene til å slutte å knirke? Fikk noe på de som tydeligvis inneholder noe silikon greier og det er jo tydeligvis helt katastrofe for BMW sine sensitive pakninger 🤷♂️ Har prøvd med BMW sin egen silicone remover og har også prøvd med rubber care etterpå, ble stille en kort stund før det begynte å knirke igjen. Har alltid brukt vanlig gul boks med vaselin fra Kiwi. 100%. Daniel. reagerte på dette 1
Werther Skrevet August 19 Skrevet August 19 34 minutes ago, Fredrik 90 said: Jeg har sagt til kona at hvis jeg dauer så skal E34en doneres til ungene mine ettersom det er favoritt bilen dems 😀 Du er en evig optimist Fredrik, det skal du ha. Ron788m, Shattered, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8
540is Skrevet August 19 Skrevet August 19 4 timer siden, ehaugsnes skrev: Hva er grunnen til dette? Leste i kommentarfeltet at fler og hadde opplevd høggeri som presser hele biler uten mulighet for og kjøpe deler. Jævla synd om det stemmer Metallco er ikke vanlig bilopphuggeri som selger deler, de driver med metallgjennvinning. Så kommer bilen innom porten der så går den i kverna samme hvor verdifull vi synest at den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå