Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Werther skrev:

Artig test mellom diverse M3-generasjoner. Verdt en titt. 

 

 

Artig å se at E46 M3’n nesten har identisk tid som den 14 år nyere F80 med vesentlig mer HK/NM, og at den slår E92 med flere sekund. Samtidig kult å se hvor balansert den bilen er, dette er mine erfaringer og de banekjøringene jeg har vært på med min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2023 den 8.56, E.C. skrev:

Husker jeg fikk disse, de var jo helt håpløse slik kanalen er utformet. Dessuten kom de midt i vintersesongen hos meg, så det var ikke aktuelt å montere på en uren bil. Ble igjen i esken de.

Jau, da kopierte jeg min far sin i4, som igjen kopierte @mslello. Bestilte Sparco universale skvettlapper, kastet klistermerkene så den er helt svart.


https://gundersenmotorsport.no/butikk/bil/eksterior/skvettlapper/sparco-skvettlapp-universal/

Formet og festet på originale fester. Fikk dekket litt lengre opp en originalt også, så da satser vi på at lakken min blir litt mindre perforert. Bilen var strøken og nypolert igår, men måtte ut å kjøre akkurat når det kom en regnskur i sted(som forøvrig ikke var meldt). 
 

IMG_2157.thumb.jpeg.6eb3eee879b27c51522d6711ed864933.jpegIMG_2156.thumb.jpeg.f6170eaa4deecfa9505f464d2d4bc29b.jpeg

Og ja, sjekk passasjerside-lappen som var der originalt. Der var den full siden jeg ikke tok den i forrige uke :) 

IMG_2155.thumb.jpeg.00dd006454fe90db0e23345614f6e9c1.jpegIMG_2154.thumb.jpeg.14304a662d2857b4a3c8bdc8ecde6817.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Otis skrev:

Er de så ekstremt glossy? Jeg tenkte på til min X5 E70, nemlig. Men altfor mye gloss!

Neida, de er helt matt. Det der er bare et forsøk/test fra min side 😊

Edit: La til bilde av i4 med dette i i4-tråden. Viser litt bedre hvor matt den er :) 

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange mange år uten har jeg nå tatt opp bilbyggingen igjen. Fikk maratongave av kona og sønnen etter ny pers i Køben maraton i mai, og det fikk meg på kjøret igjen, som ble fullført i kveld. Kveldsaktivitet når jeg har lyst og mulighet - deilig å slippe å jobbe på noe som trengs dagen etterpå 😬:

IMG_9408.thumb.jpeg.7f4e64a5ef9a848100e926bd121ee49e.jpeg

Noen flere her som bygger?

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, papertiger skrev:

Etter mange mange år uten har jeg nå tatt opp bilbyggingen igjen. Fikk maratongave av kona og sønnen etter ny pers i Køben maraton i mai, og det fikk meg på kjøret igjen, som ble fullført i kveld. Kveldsaktivitet når jeg har lyst og mulighet - deilig å slippe å jobbe på noe som trengs dagen etterpå 😬:

IMG_9408.thumb.jpeg.7f4e64a5ef9a848100e926bd121ee49e.jpeg

Noen flere her som bygger?

Rått! Hvor kjøper man slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Weltzin det var 3 fine biler! Har en motorsykkel på lur som jeg kjøpte på danskebåten på tilbud på vei hjem fra DK. Kunne også tenkt meg BMW M1000RR, den er utrolig komplett i utseendet.

@Snagg30 din nærmeste Lego-forhandler på nett eller i butikk, eller som her, i Legoland om du vil:

IMG_8488.thumb.jpeg.5da1c3fa866ee2ec660ed0318b8a4973.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Kanskje det er dette jeg burde gå til innkjøp av siden husprosjektet mitt er solgt 🤪

 

Edit: Fytti så lettlurt jeg er! 🙄 Jaja. Nå har jeg heldigvis noe å gjøre når fruen stikker til Bodø og lar meg være igjen alene første helgen i nytt hjem. 

image.png.409cf5405cfe14706f1e5f4e1260363f.png

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...