Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Søndagstur Øyeren rundt! Fine veier langs RV22, noen småstubber nedi indre Østfold, og RV120 tilbake igjen. Masse bilvrak, noen skatter, og et par kameler fant vi på veien. Plutselig åpenbarte det seg et digert kraftverk inni skogen, og på vei hjem fikk vi en sniktitt på en fantastisk e31 850i Hamann 😍

518i og 440i på tur 😎

 

D10E4ADC-DE39-4984-92C0-116E500411F8.jpeg

1DA9BCBE-AA63-4433-8970-939B3919A385.jpeg

B3591734-86C9-4CB4-8643-4F3A27AD7410.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@StigJ aah, Style 313, de var lenge mine favoritter av nyere årgang og er fortsatt veldig kule. Husker jeg spottet de på en E92 da de var ny i 2010-11 ish og bestemte meg for at slike felger skulle jeg ha på min neste BMW da, dessverre ble det aldri slik. Uansett knalltøffe felger :D 

Hva er listen over must have?

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, StigJ skrev:

Da var sett nummer to av tre i hus over mine må-ha OEM hjul 😍

Nice! De hadde sett bra ut på en svart E91 8) Haha

Hvordan er tilstanden på de? Syns alle settene jeg har sett på Finn (ikke at det har vært så mange da) har vært kantkjørte og generelt skadet på den maskinerte overflaten. 🤔

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Marius2002 skrev:

@StigJ aah, Style 313, de var lenge mine favoritter av nyere årgang og er fortsatt veldig kule. Husker jeg spottet de på en E92 da de var ny i 2010-11 ish og bestemte meg for at slike felger skulle jeg ha på min neste BMW da, dessverre ble det aldri slik. Uansett knalltøffe felger :D 

Hva er listen over must have?

Ja har alltid likt disse. Bilen de hørte til brant opp i parkeringshuset på Stavanger lufthavn, og han har nå kjøpt seg G20. Så da gjorde jeg en deal med bytte i detailing av nybilen hands 👍🏼

Har jo allerede Style 225, dessverre med sprekk i den ene felgen, samt farge på de jeg ikke er tilfreds med. Så skal jeg få kloa i Style 230. Har i grunnen de også på hånd 😁

24 minutter siden, Daniel. skrev:

Nice! De hadde sett bra ut på en svart E91 8) Haha

Hvordan er tilstanden på de? Syns alle settene jeg har sett på Finn (ikke at det har vært så mange da) har vært kantkjørte og generelt skadet på den maskinerte overflaten. 🤔

3 stk er strøkne mens en bakfelg dessverre har litt kantkjøring pluss det har gått mark under klarlakken rundt senterkoppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter. Slike hadde man da allerede i 2010. :D

Jeg betalte forøvrig 16K for de den gang, komplett med frakt og moms. Fabrikknye med nye merkedekk, tenk å fått det til i dag...

...og et bilde fra i går for å ikke spore helt av. :)

CC7BEFDC-B213-43DB-924F-AAB790C18C23.thumb.jpeg.7db2679e4617d1ae24cf23e88567af01.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...