eivi91 Skrevet Desember 2, 2024 Share Skrevet Desember 2, 2024 Har vært BMW eier i nøyaktig 2 mnd i dag, so far so good. 😂 Nydelig bil å kjøre. 👍 Hadde bilen inne for FluidFilm understellsbehandling hos Ørsta Antirust på torsdag, slik at en er bedre beskyttet mot saltsuppa. Har også fått lagt opp ryggekamera opp mot Android-skjermen, kjekt å ha på en såpass stor bil. 😊 Får også opp parkeringssensorer her, og hjelpelinjene er svingbare når man svinger på rattet. Sånn sett imponert over integrasjonen man får mot bilen med disse skjermene. Stawky, liffi, Dusy og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 2, 2024 Share Skrevet Desember 2, 2024 Litt syssel i mellom slaga må til! eivi91, Dusy, M-jakob og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Desember 2, 2024 Share Skrevet Desember 2, 2024 (endret) Dukka opp et minne på instagram idag! 1 år siden. Nærmer seg 2års jubileum med denne. Ikke mye, men jeg har aldri hatt en bil så lenge før😂 X5 vs X1😎 Endret Desember 2, 2024 av ehaugsnes Ampera, papertiger, Stawky og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 2, 2024 Share Skrevet Desember 2, 2024 Kanskje vanskelig å forestille seg for alle dere med enebolig og trippel-garasje, men dette må nok anses som en seier i parkeringskjeller-lotteriet. Naboen er aldri hjemme. mr.pingu, Werther, sveigis og 18 andre reagerte på dette 16 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 2, 2024 Share Skrevet Desember 2, 2024 (endret) 46 minutes ago, Lars89 said: Kanskje vanskelig å forestille seg for alle dere med enebolig og trippel-garasje, men dette må nok anses som en seier i parkeringskjeller-lotteriet. Naboen er aldri hjemme. @Lars89 Selv har jeg plass ved siden av en søyle og en Volvo 245 som jeg aldri har sett i bruk. Riktignok står det en Suzuki på andre siden som er i jevnlig bruk, men er såpass plass at jeg slipper parkeringsbulker. Ikke det at jeg hadde merket hvis naboen bulket borti Prairien 😄 Endret Desember 2, 2024 av Werther Fredrik 90, Kolstad Jr., Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 4, 2024 Share Skrevet Desember 4, 2024 Da kom snøen her og (Som bare er forbigående heldigvis : Reef89, KKME30, liffi og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 4, 2024 Share Skrevet Desember 4, 2024 I3s må krige med vinteren, E30 får stå inne. Bilder tatt i dag! 😊 m-blå, StigJ, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 4, 2024 Share Skrevet Desember 4, 2024 (endret) Alpina’en gjør som Porscha, overgår (nesten) alle forventninger. Men dette er ekstremt bra Endret Desember 4, 2024 av Snagg30 KKME30, BimmerFan!, hanssae og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2024 Share Skrevet Desember 4, 2024 Første snøen har kommet! Kan ikke beskrive hvor deilig det er å komme ut til bilen slik etter jobb. Snøfrie vinduer, varme i ratt på og varm kupé 😀 Ble en interessant tur hjem fra jobb, var så speilglatt at firehjulsdrifting i elektrisk modus var null stress 😂 m-blå, Marius2002, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 4, 2024 Share Skrevet Desember 4, 2024 7 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Første snøen har kommet! Kan ikke beskrive hvor deilig det er å komme ut til bilen slik etter jobb. Snøfrie vinduer, varme i ratt på og varm kupé 😀 Ble en interessant tur hjem fra jobb, var så speilglatt at firehjulsdrifting i elektrisk modus var null stress 😂 Med alle de hjelpemidlene du har på denne ,bør vel dette føret som er nå være som å kjøre på en sommerdag for deg 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivi91 Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 Sverre 2468, ball, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 On 11/20/2024 at 10:05 AM, ehaugsnes said: E34 har jeg alltid likt, men det siste året har jeg fått mer og mer lyst på en e34 sedan🥹 Klassisk Bmw-design! Smaken er jo som baken, men E34 i god stand er jo flott å se på etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 Landeveislokomotivet framme på firmahytta for helga. En deilig plass å oppholde seg Satt å tenkte på vei sørover på E39, med bilen lastet for helga, sekseren murrende uanstrengt der framme, i Comfort+ mode og aktiv cruise på, hva denne skulle byttes inn som gir mer i form av komfort, kjøreegenskaper og velvære uten å sprenge lommeboka. Jeg klarte ikke å komme på så mange uten å måtte gå godt opp i pris. 5er altså. KireS, m-blå, Dusy og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 Hvilken farge var bilen, sa du? Kolstad Jr., Markus E30, Ampera og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 EU godkjent to år til Lars89, Marius2002, sveigis og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå