eivi91 Skrevet Mandag kl. 08:26 Share Skrevet Mandag kl. 08:26 Har vært BMW eier i nøyaktig 2 mnd i dag, so far so good. 😂 Nydelig bil å kjøre. 👍 Hadde bilen inne for FluidFilm understellsbehandling hos Ørsta Antirust på torsdag, slik at en er bedre beskyttet mot saltsuppa. Har også fått lagt opp ryggekamera opp mot Android-skjermen, kjekt å ha på en såpass stor bil. 😊 Får også opp parkeringssensorer her, og hjelpelinjene er svingbare når man svinger på rattet. Sånn sett imponert over integrasjonen man får mot bilen med disse skjermene. Kolstad Jr., Eystein Ose, Ampera og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mandag kl. 17:29 Share Skrevet Mandag kl. 17:29 Litt syssel i mellom slaga må til! M-jakob, eivi91, Kolstad Jr. og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mandag kl. 17:32 Share Skrevet Mandag kl. 17:32 (endret) Dukka opp et minne på instagram idag! 1 år siden. Nærmer seg 2års jubileum med denne. Ikke mye, men jeg har aldri hatt en bil så lenge før😂 X5 vs X1😎 Endret Mandag kl. 17:32 av ehaugsnes Ampera, eivi91, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mandag kl. 18:59 Share Skrevet Mandag kl. 18:59 Kanskje vanskelig å forestille seg for alle dere med enebolig og trippel-garasje, men dette må nok anses som en seier i parkeringskjeller-lotteriet. Naboen er aldri hjemme. M-jakob, Kolstad Jr., Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mandag kl. 19:39 Share Skrevet Mandag kl. 19:39 (endret) 46 minutes ago, Lars89 said: Kanskje vanskelig å forestille seg for alle dere med enebolig og trippel-garasje, men dette må nok anses som en seier i parkeringskjeller-lotteriet. Naboen er aldri hjemme. @Lars89 Selv har jeg plass ved siden av en søyle og en Volvo 245 som jeg aldri har sett i bruk. Riktignok står det en Suzuki på andre siden som er i jevnlig bruk, men er såpass plass at jeg slipper parkeringsbulker. Ikke det at jeg hadde merket hvis naboen bulket borti Prairien 😄 Endret Mandag kl. 19:45 av Werther sveigis, Fredrik 90, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå