Olaandref Skrevet Mai 17 Skrevet Mai 17 Gratulerer med dagen 🇳🇴🍾 Kolstad Jr., fupsaker, Marius2002 og 16 andre reagerte på dette 19
Ampera Skrevet Mai 18 Skrevet Mai 18 Nyter hver mil. Reef89, sveigis, Olaandref og 27 andre reagerte på dette 30
sdhild99 Skrevet Mai 18 Skrevet Mai 18 17. Mai ehaugsnes, ///M-ini95, fupsaker og 24 andre reagerte på dette 27
norbakken Skrevet Mai 18 Skrevet Mai 18 Får nesten ikke nok av den her 🤩 Tore Høgvold, ///M-ini95, Morten B og 26 andre reagerte på dette 29
Kolstad Jr. Skrevet Mai 18 Skrevet Mai 18 Endelig pent vær i nord, da kommer kjøretøyene ut.. 🌞 E39 540i/6 M5 Comp og X6M bak 👍 Orjan, skoglund, BimmerFan! og 21 andre reagerte på dette 24
Dusy Skrevet Mai 19 Skrevet Mai 19 Hjemme igjen etter lakk De hadde ikke turt å vaske bilen siden de fikk et inntrykk av at jeg var pedantisk…😅 Saltkjelen, Orjan, papertiger og 12 andre reagerte på dette 15
hanssae Skrevet Mai 19 Skrevet Mai 19 Nå er det bare meg det står på 🙄😊 Stawky, BimmerFan!, *MrB* og 17 andre reagerte på dette 20
Ingvaldsen Skrevet Mai 19 Skrevet Mai 19 Til forandring så støver det av alle ting på kvitsøy Marius2002, papertiger, Orjan og 9 andre reagerte på dette 11 1
Fredrik 90 Skrevet Mai 21 Skrevet Mai 21 Jeg parkerer lengst mulig fra døra men likevel så kommer det alltid en tulling i en gammal bil og parkerer inntil meg 😅😂😉 Ampera, Marius2002, BimmerFan! og 8 andre reagerte på dette 11
papertiger Skrevet Mai 21 Skrevet Mai 21 Føler vi vant i leiebillotteriet denne gang. Parkerte forsikringsleiebil G08 iX3 LCI på jobb, tok fly til Bergamo og fikk tildelt denne, for den nette sum av 400 EUR for en uke 🙃 vel framme på hotellet etter 3 timers kjøring. Kjekt å gjøre seg erfaringer med BMW sine X-modeller. sveigis, Marius2002, Peak og 14 andre reagerte på dette 16 1
MortenHaa Skrevet Mai 22 Skrevet Mai 22 Jobber i et forholdsvis lite firma, rundt 40 ansatte hvor rundt 15-20 arbeider fra kontoret. Da er det nesten litt godt gjort at parkeringsnaboen er så å si identisk bil 🙈 Ingen, Stawky, BimmerFan! og 11 andre reagerte på dette 14
Eystein Ose Skrevet Mai 22 Skrevet Mai 22 Klar for visning Ingen, Dusy, HelgePer og 7 andre reagerte på dette 10
EspenM3css Skrevet Mai 22 Skrevet Mai 22 Treffer sikkert 100k km før sommeren er over😅 sveigis, BimmerFan!, BrokeBoi og 10 andre reagerte på dette 13
opeth84 Skrevet Mai 23 Skrevet Mai 23 Ønsker alle en god helg! Dusy, EspenM3css, Kvasi og 5 andre reagerte på dette 8
Kvasi Skrevet Mai 23 Skrevet Mai 23 Snartur på fjellet i dag for å hente ting som er gøy. Får få litt pleie og nye greier ila sommeren tenker jeg. Ingen, Ampera, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå