Olaandref Skrevet Mai 17 Skrevet Mai 17 Gratulerer med dagen 🇳🇴🍾 sveigis, ///M-ini95, Marius2002 og 16 andre reagerte på dette 19
Ampera Skrevet Mai 18 Skrevet Mai 18 Nyter hver mil. ///M-ini95, m-blå, Lars89 og 27 andre reagerte på dette 30
norbakken Skrevet Mai 18 Skrevet Mai 18 Får nesten ikke nok av den her 🤩 hanssae, EspenM3css, m-blå og 26 andre reagerte på dette 29
Kolstad Jr. Skrevet Mai 18 Skrevet Mai 18 Endelig pent vær i nord, da kommer kjøretøyene ut.. 🌞 E39 540i/6 M5 Comp og X6M bak 👍 norbakken, BimmerFan!, Lars89 og 21 andre reagerte på dette 24
Dusy Skrevet Mai 19 Skrevet Mai 19 Hjemme igjen etter lakk De hadde ikke turt å vaske bilen siden de fikk et inntrykk av at jeg var pedantisk…😅 Orjan, fupsaker, ahj og 12 andre reagerte på dette 15
hanssae Skrevet Mai 19 Skrevet Mai 19 Nå er det bare meg det står på 🙄😊 sveigis, *MrB*, Ampera og 17 andre reagerte på dette 20
Ingvaldsen Skrevet Mai 19 Skrevet Mai 19 Til forandring så støver det av alle ting på kvitsøy Morten B, *MrB*, Kolstad Jr. og 9 andre reagerte på dette 11 1
Fredrik 90 Skrevet Mai 21 Skrevet Mai 21 Jeg parkerer lengst mulig fra døra men likevel så kommer det alltid en tulling i en gammal bil og parkerer inntil meg 😅😂😉 Ampera, KKME30, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
papertiger Skrevet Mai 21 Skrevet Mai 21 Føler vi vant i leiebillotteriet denne gang. Parkerte forsikringsleiebil G08 iX3 LCI på jobb, tok fly til Bergamo og fikk tildelt denne, for den nette sum av 400 EUR for en uke 🙃 vel framme på hotellet etter 3 timers kjøring. Kjekt å gjøre seg erfaringer med BMW sine X-modeller. sveigis, Ampera, Marius2002 og 14 andre reagerte på dette 16 1
MortenHaa Skrevet Mai 22 Skrevet Mai 22 Jobber i et forholdsvis lite firma, rundt 40 ansatte hvor rundt 15-20 arbeider fra kontoret. Da er det nesten litt godt gjort at parkeringsnaboen er så å si identisk bil 🙈 papertiger, BimmerFan!, Stawky og 11 andre reagerte på dette 14
Eystein Ose Skrevet Mai 22 Skrevet Mai 22 Klar for visning Stawky, Ampera, Kjetil^^ og 7 andre reagerte på dette 10
EspenM3css Skrevet Mai 22 Skrevet Mai 22 Treffer sikkert 100k km før sommeren er over😅 BrokeBoi, mslello, BimmerFan! og 10 andre reagerte på dette 13
opeth84 Skrevet Mai 23 Skrevet Mai 23 Ønsker alle en god helg! Kvasi, Ampera, EspenM3css og 5 andre reagerte på dette 8
Kvasi Skrevet Mai 23 Skrevet Mai 23 Snartur på fjellet i dag for å hente ting som er gøy. Får få litt pleie og nye greier ila sommeren tenker jeg. fupsaker, Dusy, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå