Mr. Erling Skrevet Søndag kl. 13:58 Skrevet Søndag kl. 13:58 (endret) I går lørdag ved Momarken travbane, og mellom oss, den gamle E 18 bak meg, som tok meg og kona til Finland da jeg var gift med ei finne for ''100 år'' siden. Nostalgi, for hvem kunne ane da, at jeg mange år etter, skulle posere langsetter veien med en fenomenal kjøremaskin: Z4🥰 Sommer hett 25+ grader kl. 19 på bildet og ble skikkelig solbrent enda jeg passet på med å ha cap på hodet. Bildet av de 2 andre kjøre kompiser Endret Søndag kl. 14:03 av Mr. Erling Lars S, Werther, Dusy og 16 andre reagerte på dette 19
papertiger Skrevet Søndag kl. 17:39 Skrevet Søndag kl. 17:39 Nyvasket etter en helgetur innover til Indre Ryfylke. Those lines… EspenM3css, Marius2002, ahj og 18 andre reagerte på dette 21
Øyvind L. Skrevet Søndag kl. 18:23 Skrevet Søndag kl. 18:23 sveigis, Lars S, Patryck og 17 andre reagerte på dette 20
Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 22:01 Skrevet Søndag kl. 22:01 Slik går det når eigaren trur han kjenner tankmåleren😂 Patryck, liffi, Ampera og 12 andre reagerte på dette 4 11
Saltkjelen Skrevet i går, 06:24 Skrevet i går, 06:24 @papertiger Ja, feriepakket F11 er fine greier. Jeg tar meg selv i hvor ufattelige genial åpningen av glassluken er når man har sykler påmontert (selv om kan vippes ned for åpning av bakluke). Bilen har akkurat bikket 170 000 km. sveigis, Marius2002, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7
Robkill Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Tenk at denne rundet 180k i dag. Vært en trofast sak så langt 🥳🥺 Stawky, laffe, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 14 hours ago, Saltkjelen said: @papertiger Ja, feriepakket F11 er fine greier. Jeg tar meg selv i hvor ufattelige genial åpningen av glassluken er når man har sykler påmontert (selv om kan vippes ned for åpning av bakluke). Bilen har akkurat bikket 170 000 km. Jeg har tenkt på den åpningen hver gang vi har hatt leiebil siden nyttår og skal åpne bakluke med mye lastet inn. Den er så genial, fatter ikke hvordan BMW tenkte at dette var noe de skulle slutte med. Måtte selv teste det nyinnkjøpte brukte XT3 sykkelstativet fra Thule i går, oppsettet funket som tiltenkt: en rask avspyling med hageslange etter tur til Forsand i dag, veiarbeid i tunnel og regn er en skitten kombo. Bilen bikket 154000km på veien, så ikke rundt tall i dag. Marius2002, mslello, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6
StigJ Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Måtte sammenligne rødfarger etter jeg har gått og gnikket på italieneren der i en uke 😅 GtiGtr, BrokeBoi, Marius2002 og 12 andre reagerte på dette 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå