Gabz Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 (endret) Endret Juli 27 av Gabz GtiGtr, Marius2002, ehaugsnes og 15 andre reagerte på dette 18
KKME30 Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 Vell og merke igår da men mslello, EspenM3css, Henrik K og 20 andre reagerte på dette 22 1
sveigis Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 13 års jubileum😊: Peak, Kvasi, papertiger og 23 andre reagerte på dette 25 1
FransEirik Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 Ble «ferdig» med garasjen for ca uke siden. Da er vi igang med sårt etterlengta TLC.. føles ut som jeg har kjøpt deler i 6mnd og bare latt de ligge. dette er altså storcaliper (374mm) som jeg har sandblåst og pulverlakkert selv. Rustfrie bremserør og slange etc. Øyvind L., Rita G, Dusy og 19 andre reagerte på dette 22
BMWE39turbo Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 Det er sjeldent fred å få med gammel bmw, såg at det gamle tanklokkdekselet og pakningen rundt holdt på vann, så har demontert og bestilt ny. I mellomtiden skal eg sende bilen til foliering å få foliert hele innsiden før nytt deksel blir montert, så om det skulle skje igjen så beskyttes lakken vertfall.. ahj, Dusy, *MrB* og 2 andre reagerte på dette 5
KKME30 Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 Ut på tur👍 e70n står for mila i ferien iår👍👍 papertiger, Henrik K, Skulebollen og 10 andre reagerte på dette 13
Dusy Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 I godt driv på fjellet med en liten pit stop på Gol for opplading av to tobeinte og to firebeinte 🐶🏎️ For en milsluker med krefter i overflod! Skjønner egentlig først nå hvor genial denne bilen er. Rekkeviddeangst bør ikke være et begrep i 2025. Orjan, Reef89, papertiger og 15 andre reagerte på dette 18
Henrik K Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 i4’n fikk en helt nødvendig vask etter å ha gjort jobben som familiefrakter i ferien. Da måtte jo den gamle også få en kjapp shine 😊 StigJ, Reef89, Kolstad Jr. og 11 andre reagerte på dette 14
Øyvind L. Skrevet Juli 29 Skrevet Juli 29 Da var bilen nyvasket inni og klar for Nürburgring i morgen. Melder en del regn så gidder ikke bruke tid på å vaske den på utsiden så ble litt ekstra inni heller. Blir vel bare et lag med Rain-X på ruta.. I skrivende stund kom jeg på at jeg ikke har testet vindusviskerne på et par år.. Håper de virker fortsatt.. hsd, papertiger, Lars S og 17 andre reagerte på dette 20
sdhild99 Skrevet Juli 29 Skrevet Juli 29 39 minutes ago, Øyvind L. said: Da var bilen nyvasket inni og klar for Nürburgring i morgen. Melder en del regn så gidder ikke bruke tid på å vaske den på utsiden så ble litt ekstra inni heller. Blir vel bare et lag med Rain-X på ruta.. I skrivende stund kom jeg på at jeg ikke har testet vindusviskerne på et par år.. Håper de virker fortsatt.. God tur 🙂
Øyvind L. Skrevet Juli 29 Skrevet Juli 29 11 minutter siden, sdhild99 skrev: God tur 🙂 Takk for det. sdhild99 reagerte på dette 1
SportyMorty Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 (endret) Diesel-lørja mi Endret Juli 30 av SportyMorty *MrB*, Dusy, mslello og 12 andre reagerte på dette 15
Kolstad Jr. Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 Saltkjelen, mslello, Dusy og 9 andre reagerte på dette 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå