*MrB* Skrevet August 13 Skrevet August 13 12 hours ago, norbakken said: Har stor medfølelse med de som mistet bil og lidenskap i brannen i natt. https://www.nrk.no/rogaland/lave-pa-tjelta-i-sola-totalskadd-etter-brann-1.17524629 Du tenker på denne, antar jeg? Ja, det var trist. Var noen biler der som ikke kan erstattes.
norbakken Skrevet August 13 Skrevet August 13 (endret) 15 minutter siden, *MrB* skrev: https://www.nrk.no/rogaland/lave-pa-tjelta-i-sola-totalskadd-etter-brann-1.17524629 Du tenker på denne, antar jeg? Ja, det var trist. Var noen biler der som ikke kan erstattes. Stemmer. Veldig leit! Endret August 13 av norbakken
Skulebollen Skrevet August 13 Skrevet August 13 10 timer siden, *MrB* skrev: https://www.nrk.no/rogaland/lave-pa-tjelta-i-sola-totalskadd-etter-brann-1.17524629 Du tenker på denne, antar jeg? Ja, det var trist. Var noen biler der som ikke kan erstattes. Har lest mange poster på Facebook osv. Ang. Biler som brant opp osv. Men er det noen som har en liste, bilder osv. Av biler som gikk tapt?
KKME30 Skrevet August 13 Skrevet August 13 Elste dattera ville ta e30n idag så da ble det den i finværet 👍😀 mslello, fupsaker, Syvert og 14 andre reagerte på dette 17
Ingvaldsen Skrevet August 13 Skrevet August 13 Sesongens ved på tur inn EspenM3css, eivi91, Evenlode og 15 andre reagerte på dette 18
StigJ Skrevet August 14 Skrevet August 14 (endret) 12 timer siden, Skulebollen skrev: Har lest mange poster på Facebook osv. Ang. Biler som brant opp osv. Men er det noen som har en liste, bilder osv. Av biler som gikk tapt? Av det jeg har sett skrevet om hvilke biler så har jeg så langt fått med meg følgende: E28 M5 (ombygget og pågående prosjekt) E28 528i 328 Sbarro roadster 501 Barockengel (pågående prosjekt) 850i Jaguar (pågående prosjekt) X5 4,6is Et par E23 En eller annen M3, vet ikke modell. Honda CB600 (ferdig restaurert) Resten har jeg ikke snappet opp. Var en som hadde småflaks da han hadde kjørt bort sin E30 i forrige uke til noe rep annen plass. Men han mistet masse deler til den i brannen. Men det var utrolig mye deler som begynner å bli sjeldne og vanskelig å få tak i som gikk tapt. Endret August 14 av StigJ Olaandref, Orjan, EspenM3css og 5 andre reagerte på dette 3 5
BMWE39turbo Skrevet August 15 Skrevet August 15 Både eg og B48'n er etterhvert lei av å dra rundt på hengeren, forhåpentligvis siste tur på en stund 😅 sveigis, *MrB*, eivi91 og 5 andre reagerte på dette 8
EspenM3css Skrevet August 15 Skrevet August 15 🛞 papertiger, Øyvind L., Ampera og 25 andre reagerte på dette 28
papertiger Skrevet August 15 Skrevet August 15 1 hour ago, EspenM3css said: 🛞 Vakkert! Minner meg om bilde jeg tok av F36’en fra nogenlunde samme vinkel tilbake i 2021, uten sammenligning for øvrig. Disse bilene har utrolig fine linjer fra denne profilen. fupsaker, mslello, EspenM3css og 4 andre reagerte på dette 7
Øyvind L. Skrevet August 15 Skrevet August 15 (endret) For et par helger siden på Nürburgring. Endret August 15 av Øyvind L. Saltkjelen, sandersander, mslello og 32 andre reagerte på dette 35
sdhild99 Skrevet August 16 Skrevet August 16 17 hours ago, Øyvind L. said: For et par helger siden på Nürburgring. Kult 🤩 fupsaker og Øyvind L. reagerte på dette 1 1
Eystein Ose Skrevet August 16 Skrevet August 16 I @Skulebollen land fupsaker, Marius2002, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4
Skulebollen Skrevet August 16 Skrevet August 16 5 minutter siden, Eystein Ose skrev: I @Skulebollen land Drista deg heilt til Olden 🥳 Tipper folk flest får litt bakoversveis når dei ser nedi motorrommet på det som for dem er en "skabbete gammel Bmw 😅 ) Eystein Ose, gnilb, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 3 2
Eystein Ose Skrevet August 16 Skrevet August 16 Jepp, blir slik når fruen kjøper Duplo brukt uten å sjekke hvor selger bor😅 Heldigvis er jeg ikke vanskelig å be når det gjelde biltur. Hehe, jepp! Men satser å få tatt den utvendig snart sann standarden blir lik hele vegen😃 Olaandref reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå