Olaandref Skrevet August 16 Skrevet August 16 15 minutter siden, Eystein Ose skrev: Jepp, blir slik når fruen kjøper Duplo brukt uten å sjekke hvor selger bor😅 Heldigvis er jeg ikke vanskelig å be når det gjelde biltur. Hehe, jepp! Men satser å få tatt den utvendig snart sann standarden blir lik hele vegen😃 Ble dyr bruktduplo det der
Eystein Ose Skrevet August 16 Skrevet August 16 12 minutter siden, Olaandref skrev: Ble dyr bruktduplo det der Var tilbud på gulost i Stryn, så satsa på å handle så mye at vi gikk i pluss Olaandref, Skulebollen, Stawky og 3 andre reagerte på dette 6
Yngvejos Skrevet August 16 Skrevet August 16 Reef89, *MrB*, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7
hanssae Skrevet August 18 Skrevet August 18 Kaffepause med god utsikt i dag 🤩 eivi91, Andreas_R, fupsaker og 19 andre reagerte på dette 21 1
Ampera Skrevet August 20 Skrevet August 20 Liten luftetur. m-blå, Marius2002, BrokeBoi og 18 andre reagerte på dette 21
*MrB* Skrevet August 21 Skrevet August 21 Gamlingen har fått være bruksbil denne uken, da været er bra og ingen prosjekter er pågående. ///M-ini95, Werther, Ampera og 18 andre reagerte på dette 21
papertiger Skrevet August 21 Skrevet August 21 17 minutes ago, *MrB* said: Gamlingen har fått være bruksbil denne uken, da været er bra og ingen prosjekter er pågående. Kan ikke tenke meg annet enn at det gir en ekstra dimensjon av glede å kjøre M5 til jobb hver dag 😍 *MrB* reagerte på dette 1
liffi Skrevet August 21 Skrevet August 21 Vaska den pene andungen… klar for finn Dusy, sveigis, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4
*MrB* Skrevet August 21 Skrevet August 21 1 hour ago, papertiger said: Kan ikke tenke meg annet enn at det gir en ekstra dimensjon av glede å kjøre M5 til jobb hver dag 😍 Litt skrekkblandet fryd. Er jo en gammel bil, og som pessimisten jeg er, frykter jeg jo de potensielle «gavene» den kan ha på lur… Men for all del - Mest glede.
sdhild99 Skrevet August 21 Skrevet August 21 Peak, EspenM3css, Syvert og 11 andre reagerte på dette 14
EspenM3css Skrevet August 22 Skrevet August 22 eivi91, mossing 92, ///FredriK.S og 14 andre reagerte på dette 17
liffi Skrevet August 22 Skrevet August 22 Da sa man farvel til den pene 745’n 🥶 antar kappa fjærer å rakrør neste for denne doningen Ampera, Andreas_R og EspenM3css reagerte på dette 2 1
JMossige Skrevet August 23 Skrevet August 23 Nye hjul idag 👌 Slavearbeider'n, KKME30, Saltkjelen og 13 andre reagerte på dette 16
Slavearbeider'n Skrevet August 23 Skrevet August 23 (endret) 1 time siden, JMossige skrev: Nye hjul idag 👌 Angrer som ei bikkje på at jeg solgte mine 513M hjul! Endret August 23 av Slavearbeider'n Stawky reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet August 23 Skrevet August 23 Stuket på e46 er det få biler som slår *MrB*, ///FredriK.S, papertiger og 13 andre reagerte på dette 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå