Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gamle blå er fremdeles aktiv. Sjåføren også. Det er noen år siden jeg var inne her og nå har bilen passert 300 tusen km for en stund siden. Bilen vi bruker til daglig er en BMW i3S og den gjør jobben. Skal vi virkelig ut på en kjøretur er den blå valget så klart. Drømmebilen fra 2011.

DSC05961.JPG

IMG_9094.jpeg

IMG_9095.jpeg

Skrevet

@BMWforalle 

Ikke for å høres ut som en gæren stalker, men for en ukes tid siden gikk jeg gjennom hele "bilder og filmer"-biblioteket til bimmers, ca 450 sider.  Kom over tråden din og måtte bare sjekke regnr, og så at den gledelig nok fortsatt var registrert på deg og på veien.  Og her er du en uke senere med en oppdatering 👍

Skrevet

Må si at jeg begynner å virkelig like denne bilen. Den føles som E91 og F20 jeg hadde har fått barn og denne er resultatet. Sportsdiffen er jeg veldig overrasket over og den gjør bilen er veldig morsom på svingete veier. Samt på langkjøring bruker den under 0.6 på mila. :) 

front.thumb.jpg.b2abdca5157a79eb9887ce359a99df67.jpg

Skrevet
2 timer siden, ahj skrev:

Må si at jeg begynner å virkelig like denne bilen. Den føles som E91 og F20 jeg hadde har fått barn og denne er resultatet. Sportsdiffen er jeg veldig overrasket over og den gjør bilen er veldig morsom på svingete veier. Samt på langkjøring bruker den under 0.6 på mila. :) 

front.thumb.jpg.b2abdca5157a79eb9887ce359a99df67.jpg

Drømmebil!

Skrevet (endret)

E60 med bagasjeboks. Stygt, men nauta praktisk når halve bagasjerommet er fylt med dunkekasse🫠

Satt fast heile veien til nordkapp. 

20250720_163703.thumb.jpg.afac5622cfa647798185684a36aedc38.jpg

Endret av K.F

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...